Ένα Σαββατοκύριακο χωρίς Internet (11.7.13)

Ανάθεμα την ώρα που αποφάσισα να αναβαθμιστώ. (Έχω αυτή τη λόξα. Νομίζω πως αναβαθμίζοντας τις συσκευές που χρησιμοποιώ, κάπου αναβαθμίζομαι, ανανεώνομαι, βελτιώνομαι και εγώ. Πράγμα που επειγόντως χρειάζομαι).

Ανάθεμα λοιπόν που θέλησα από την σύνδεση ADSL στα 24 Mbps να προαχθώ σε σύνδεση VDSL που πάει με διπλή ταχύτητα. 51 Mega bytes το δευτερόλεπτο! Θα τρέχουν οι ταινίες σε live streaming, θα κατεβαίνουν οι μουσικές σε δευτερόλεπτα!

Το πράγμα ξεκίνησε εύκολα με τηλεφώνημα στο 13888 (είμαι συνδρομητής του ΟΤΕ) όπου και παράγγειλα την νέα σύνδεση. Σε δύο μέρες μου είπε η ευγενής κυρία θα παραλάβετε το modem-router.

Πράγματι ήρθε στην ώρα του το μηχανάκι – αλλά η σύνδεση θα αργούσε μέχρι να ανοίξει η σχετική πύλη. (Μεγάλη πόρτα θα διαβώ). Ωστόσο όπως μου είχε ήδη πει η κυρία, μπορώ από τώρα να συνδέσω το νέο ρούτερ, που δουλεύει και με την ADSL σύνδεση, ώστε να είναι έτοιμο να δεχθεί την καινούργια.

Δυστυχώς το νέο μηχάνημα δεν δούλευε. Ώρα πολλή συνεργαζόμουν τηλεφωνικά με ευγενέστατο τεχνικό του ΟΤΕ, κάναμε όλα τα τεστ ώσπου κατέληξε στο συμπέρασμα πως είναι χαλασμένο. «Θα δώσω τα στοιχεία σας και θα έρθει μέσα σε 48 ώρες συνεργείο του ΟΤΕ να το αντικαταστήσει» μου είπε.

Το ίδιο βράδυ με πήραν στο κινητό να επιβεβαιώσουν τα στοιχεία και επανέλαβαν ότι εντός 48 ωρών θα γινόταν η αντικατάσταση. (Το μηχανάκι κινέζικο, μάρκας ΖΤΕ).

Περνάνε οι 48 ώρες και το μόνο που παίρνω είναι ένα SMS παρηγοριάς: «Φροντίζουμε για την επίλυση του τεχνικού προβλήματος που μας δηλώσατε. Θα λάβετε νέο SMS για την αποκατάστασή του. Ευχαριστούμε».

Την άλλη μέρα ήταν Σάββατο. Ξαφνικά το πρωί κόβεται η σύνδεση Internet. Η κυρία στο τηλέφωνο λέει: «ναι, δεν έχετε δίκτυο». (Λες και δεν το ήξερα). «Θα αναφέρω τη βλάβη». Αλλά δεν ήταν βλάβη – ήταν η αναβάθμιση. Μετά από μερικές ώρες παίρνω SMS ότι «το VDSL στον αριθμό τάδε έχει ενεργοποιηθεί. Ευχαριστούμε για την εμπιστοσύνη σας». Την εμπιστοσύνη μου; Ξαναδοκιμάζω, με τηλεφωνική υποστήριξη: ούτε το παλιό μόντεμ δούλευε, ούτε το νέο. Την Κυριακή όμως πήρα άλλο ένα SMS: «οι εργασίες για την επίλυση του τεχνικού σας προβλήματος συνεχίζονται». Πού;

 Έτσι πέρασα ένα Σαββατοκύριακο χωρίς Διαδίκτυο, πιστοποιώντας την αλήθεια αυτού που είπε προχθές ένας επίτροπος της Ε.Ε.: «Το Ιντερνετ είναι πια βασική ανάγκη του ατόμου – όπως το νερό, το ηλεκτρικό και το τηλέφωνο».