Send As SMS

Παρασκευή, Δεκέμβριος 08, 2006

Τα δώρα μου

(Μαθητική έκθεση)



Φέτος στην γιορτή μου δεν πήρα πολλά δώρα. Κάθε χρόνο έρχονται λιγότερα. Όταν δεν θα έρχονται πια καθόλου δώρα – θα πάψω κι εγώ να γιορτάζω;

Μου φέρανε λουλούδια και γλυκά. Τα λουλούδια είναι ωραία να τα βλέπεις αλλά δεν τρώγονται. Οι γάτες μου έχουν άλλη γνώμη. Προσπαθούνε να τα φάνε και μασουλάνε φύλλα και πέταλα. Για αυτό και τα έβγαλα στο τραπέζι της βεράντας, όπου τα βλέπουμε όλοι αλλά και οι γάτες από μακριά.

Εκτός από τα λουλούδια και τα γλυκά (που κοντεύουν να τελειώσουν) μου χάρισαν και δύο gadgets. Ένα iPod nano και το κινητό Sony Ericsson 990i.

iPod είχα – νάνο δεν είχα. Είναι πολύ ωραίος γιατί χώνεται παντού και δεν βαραίνει τις τσέπες.

Όμως άλλο ήθελα να γράψω. Έχω διαπιστώσει πως υπάρχουν gadgets που είναι πρόβατα και άλλα που είναι μουλάρια. Τα πρόβατα είναι βολικά και εύκολα – τα μουλάρια μουλαρώνουν και δεν δουλεύουν με τίποτα.

Το νάνο ήταν πρόβατο. Μόλις το συνέδεσα με τον υπολογιστή, βρήκε το iTunes, γέμισε τραγούδια και έπαιζε. Καταπληκτικό ήχο – το καλύτερο ΜΡ3 που έχω ακούσει. Έχει και έγχρωμη οθόνη που δεν φαίνεται στην φωτογραφία.

Το 990 είναι το χειρότερο μουλάρι που έχει πέσει στα χέρια μου. Όλη νύχτα πάλευα να το φέρω σε λογαριασμό και τελικά το έβαλα πίσω στο κουτί του. Θα το βγάλω κάποια στιγμή που θα έχω πολύ χρόνο και ακόμα περισσότερη υπομονή, μήπως και δουλέψει σωστά.

Και να σκεφθεί κανείς πως έχω μεγάλη παράδοση με τα Sony Ericsson – δέκα μοντέλα έχω αλλάξει. Και τώρα Sony Ericsson χρησιμοποιώ – το Κ800i. Είχα και τον προκάτοχο του 990i – το 910i.

Ποιο είναι το πρόβλημα: πρώτα ότι δεν συνδέεται με τον υπολογιστή. Σε τρία μηχανήματα το δοκίμασα με διαφορετικές εγκαταστάσεις και προδιαγραφές – τίποτα! Είναι το πρώτο SE που μου κάνει τέτοιο καψώνι. Όλα τα άλλα συνδέονταν με την πρώτη και ο συγχρονισμός με το Outlook και τα άλλα προγράμματα ήταν άψογος.

Δεύτερο: η διαχείριση γλώσσας είναι εφιάλτης. Ενώ σε όλα τα άλλα της οικογένειας άλλαζες γλώσσα με ένα πλήκτρο, εδώ δεν μπορείς να αλλάξεις γλώσσα. Καθόλου. Όλα τα ψηφία όλων των κωδικοσελίδων είναι στο ίδιο πλήκτρο και πρέπει π. χ. να πατήσεις 12 φορές το «a» λατινικό για να βγει το «α» ελληνικό. (Έχει και πληκτρολόγιο QWERTY κάτω από το καπάκι).

Υπάρχει βέβαια και το Τ9 (ή predictive) που γράφει ολόκληρες λέξεις, αλλά κινείται τόσο γρήγορα και τόσο αυθαίρετα, που δεν προλαβαίνεις να σβήνεις.

Ας προσθέσουμε και μία οθόνη ψόφια, χλωμή, χωρίς κοντράστ και ευκρίνεια (που αυτή του Κ800!) και έχετε την τέλεια απογοήτευση…

Πάντως έτσι κι αλλιώς θα μου ήταν άχρηστο – είναι μεγάλο και βαρύ. Τώρα που η κυρία Γιαννάκου απαγόρευσε τα κινητά στα σχολεία, θα χρειαστώ ένα πολύ λεπτό και μικρό για να το παίρνω στην τάξη και να μην φαίνεται…

Υ. Γ. Τελικά το καλύτερο δώρο για την γιορτή μου το έκανε ο Reactor69.

Y. Γ. 2. Οι φωτογραφίες έχουν τραβηχτεί με το SE Κ800i

139 Comments:

heinz said...

Όπως και νά 'χει:

ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ!

Παρ Δεκ 08, 11:04:20 πμ  
heinz said...

(ξέχασα ότι αυτόν που γνωρίζω ως "Δήμου" τον λένε επίσης και "Νίκο". Πωπω ντροπή, συγγνώμη!)

Παρ Δεκ 08, 11:09:21 πμ  
Nikos Dimou said...

heinz
πρέπει να είχες μέρες να διαβάσει το blog.

Εδώ η γιορτή είχε γίνει σήριαλ...

Παρ Δεκ 08, 11:15:56 πμ  
Nikos Dimou said...

Μία συνέντευξή μου σέ ένα ωραίο site για την κλασική μουσική:
ΕΔΩ

Παρ Δεκ 08, 11:17:36 πμ  
andy dufresne said...

Έχοντας χώρο στο καινούριο σπίτι, αγοράσαμε στεγνωτήριο.

Ο 13χρονος μικρός μας ανέλαβε να το λειτουργήσει, για να μας κάνει έκπληξη.

Αποτέλεσμα, η γλώσσα ρυθμίστηκε στα Ισπανικά, μουλάρωσε και ΔΕΝ αλλάζει! (μας το επιβεβαίωσε η αντιπροσωπεία).

Ε, ρε πρόοδος...

Παρ Δεκ 08, 12:01:21 μμ  
elinor said...

Μμ.. το τελευταίο καλάθι, να εκεί κάτω απ΄τα άνθη, μου φαίνεται είναι το πιο ενδιαφέρον!

Ericsson? Οι φιλανδοί τα πήγαν πολύ καλύτερα με την ΝΟΚΙΑ, απόδειξη ο χρόνος αντοχής τους (τους δίνουμε και το βραβείο του πιο απλουστευμένου μενου-right)?

Να ζήσεις αγαπημένε Νίκο :-)

Παρ Δεκ 08, 12:19:50 μμ  
antvol said...

@andy dufresne
----

Σιγά τη δύσκολη γλώσσα, μέχρι να τελειώσει η πλύση την έχετε μάθει ...

Παρ Δεκ 08, 12:30:02 μμ  
ihadafarminafrica said...

Ericsson?

ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΜΕ elinor.

ΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΑΓΟΡΑΣΑ Ή ΜΟΥ ΧΑΡΙΣΑΝ Ericsson ΤΟ ΠΕΤΑΞΑ ΤΕΛΙΚΑ Σ' ΕΝΑ ΣΥΡΤΑΡΙ. ΝΟΚΙΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΝΟΚΙΑ. ΔΕΝ ΣΥΓΚΡΙΝΟΝΤΑΙ.

ΥΓ 1:

ΕΙΝΑΙ ΚΑΙΡΟΣ ΠΙΑ ΝΑ ΤΑ ΧΩΣΟΥΕΜ ΧΟΝΤΡΑ ΣΤΙΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΚΙΝΗΤΗΣ ΤΗΛΕψωνίας! ΜΑ ΕΙΝΑΙ ΔΕΣΙΓΝ ΑΥΤΟ ΚΥΡΙΟΙ; ΕΧΩ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΟΤΙ ΜΕ ΤΑ ΚΙΝΗΤΑ ΟΙ ΣΧΕΔΙΑΣΤΕΣ ΒΓΑΖΟΥΝ ΤΑ ΑΠΩΘΗΜΕΝΑ ΤΟΥΣ. ΞΕΣΠΑΘΩΣΑΝ. ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΚΑΘΙΕΡΩΘΗΚΕ ΠΙΑ ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΩΣ ΧΡΗΣΤΙΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΤΑ ΛΕΜΕ ΧΟΝΤΡΑ.

ΤΑ ΙΔΙΑ ΠΟΛΥΤΩΣ ΙΣΧΥΟΥΝ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ. ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΨ ( ΤΟΥΤΕΣΤΙΝ MAC ).

YΓ2:

ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΤΟ ΚΑΝΑΤΕ ΑΥΤΟ ΜΕ ΤΑ ΓΛΥΚΑ ΠΡΩΙ ΠΡΩΙ ΚΕ ΔΗΜΟΥ;

:-))

Παρ Δεκ 08, 12:31:52 μμ  
ihadafarminafrica said...

ΝΑ ΠΟΥ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΧΟΥΝ ΑΡΧΙΣΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.

ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ ΤΙΣ ΓΚΡΙΝΙΕΣ.

ΓΙΑΟΥΡΤΩΣΑΝ ΤΗΝ ΖΟΥΜΠΟΥΛΑΚΗ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ''ΖΟΥΜΠΟΥΛΑΚΗ''.

ΕΧΩ ΠΑΘΕΙ ΖΑΒΛΑΜΑ!!!

:-)))

Παρ Δεκ 08, 12:40:01 μμ  
Yannis H said...

Elinor said... "Ericsson? Οι φιλανδοί τα πήγαν πολύ καλύτερα με την ΝΟΚΙΑ"

Συμφωνώ (όχι που δεν θα συμφωνούσα). Και τα τεστ ελληνικής φωνητικής αναγνώρισης της NOKIA στα ελληνικά, έγιναν στη φωνή μου.

(Αν δεν δουλεύει καλά, να μιλάτε με χοντρό 'λ').

Παρ Δεκ 08, 12:40:48 μμ  
doctor said...

elinor?

Ντροπή!
Τα ericsson είναι τα καλύτερα κινητά!
Ειδικά το Κ-700 που έχω εγώ μου έχει πέσει πάνω από 100 φορές κάτω και δεν έχει πάθει τίποτα.

doctor

Υ.Γ. Πλυντήριο στα ισπανικά; Πάλι καλά που δεν είναι στα γιαπωνέζικα...!

Παρ Δεκ 08, 12:41:20 μμ  
An-Lu said...

Να σας χαιρόμαστε και πάλι! ;-)))

Παρ Δεκ 08, 12:57:41 μμ  
Nikos Dimou said...

Λόγω και της συνεργασίας μου με το RAM έχω δοκιμάσει πάρα πολλά κινητά. Τα Samsung έχουν τις καλύτερες οθόνες και το καλύτερο design (μαζί με τα τελευταία LG). Τα Sony E., μέχρι το τελευταίο αυτό, είχαν το καλύτερο λογισμικό και με απόσταση τα καλύτερα mutimedia (φωτο - ΜΡ3). Τα Νokia είναι πολυσυλλεκτικά (σαν το παλιό ΠΑΣΟΚ). Έχουν από όλα, τίποτα κορυφαίο. Τα Motorola με την σειρά RASR κέρδισαν χάρη στο design αλλά οι οθόνες τους είναι απαράδεκτες και το λογισμικό τους φτωχό.

Παρ Δεκ 08, 01:06:48 μμ  
elinor said...

Γιατρέ, άστο οι Σουηδoi για μένα παίρνουν κόκκινη κάρτα στην κινητή τηλεφωνία.

Εσύ φαντάζομαι είσαι από τους τυχερούς που τους έλαχε καλή παρτίδα.

(with all due respect my dear)

:-)

Παρ Δεκ 08, 01:07:28 μμ  
Alogaki said...

Τελικά ο γατούλης, ουσιαστικά είναι ένας κλασσικός γκατζετάκιας που κρύβει έναν "πιτσιρίκο" μέσα του!

Πάντως δεν είχα καμία αμφιβολία ότι θα εκτιμούσε περισσότερο από τα δώρα που έλαβε τα "παιχνίδια"!

Όσον αφορά τα κινητά τηλέφωνα, είμαι της άποψης ότι ο χρόνος που κερδίζουμε οι περισσότεροι από τις "ευκολίες" που μας παρέχουν αυτά, θυσιάζεται συχνά στην προσπάθεια να μάθουμε τα καινούργια menu, όταν αλλάζουμε συσκευή.

Παρ Δεκ 08, 01:09:33 μμ  
Antifonitis said...

Το iPod Nano εχει καλυτερο ηχο απο
το κανονικο iPod;

Ρωτω απο περιργεια γιατι κι εγω το Νano εχω.

Παρ Δεκ 08, 01:12:17 μμ  
Nikos Dimou said...

Antifonitis said...
Το iPod Nano εχει καλυτερο ηχο απο
το κανονικο iPod;

Έχω και τις τρεις γενιές - το τούβλο, το Μίνι και τώρα το Νάνο. Νομίζω ότι η βασική διαφορά ανάμεσα στα δύο τελεταία είναι στα ακουστικά... Αλλά βέβαια έχουν βελτιωθεί και οι αλγόριθμοι συμπίεσης.

Παρ Δεκ 08, 01:16:22 μμ  
ihadafarminafrica said...

@ Nikos Dimou

''Τα Νokia είναι πολυσυλλεκτικά (σαν το παλιό ΠΑΣΟΚ).''


ΝΑΙ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΠΛΟΚΑΡΟΥΝ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΕΥΧΡΗΣΤΑ. ΚΑΤΙ ΣΑΝ ΤΟ ΙΣΠΑΝΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΑΣ ΠΟΥΜΕ!!!

:-))

ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΤΑ MULTIMEDIA ΣΤΑ ΚΙΝΗΤΑ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΟΥΣ ΑΣ ΜΗΝ ΤΟ ΣΥΖΗΤΗΣΟΥΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ. ΑΣ ΠΕΡΑΣΟΥΝ 5-6 ΓΕΝΙΕΣ ΑΚΟΜΑ ( ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ) ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΠΙΟ ΦΤΗΝΟ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΣΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΛΕΜΕ.

Παρ Δεκ 08, 01:22:10 μμ  
Nikos Dimou said...

H διάκριση ανάμεσα σε μουλάρια και πρόβατα με απασχολεί από καιρό. Στο μεθεπόμενο RAM σκέπτομαι να δημοσιεύσω αναλυτικούς καταλόγους των μεν και των δε (ωχ! τι έχω να ακούσω πάλι από τους αντιπροσώπους...).

Παρ Δεκ 08, 01:29:26 μμ  
pagis said...

STOP THE TECHNOLOGY MADDNESS!

Το μεγάλο πλεονέκτημα (και τελικά καινοτομία) του ipod και των itunes είναι η απλότητα και λειτουργικότητα τους, δηλαδή με άλλα λόγια δουλεύει πάντα!

Στα κινητά οι συγκρίσεις μάλλον θα τα αδικήσουν, προσπαθούν να προσφέρουν πάρα πολλά, τις περισσότερες φορές, αχρείαστα πράγματα και τελικά χάνουν την ουσία.

Τελευταίο gadget που πήρα ήταν ένας router με viop, η απογοήτευση ήρθε όταν διαπιστώνεις ότι η σταθερή τηλεφωνία έχει σχεδόν καλύτερες υπηρεσίες!

Παρ Δεκ 08, 01:37:07 μμ  
elinor said...

"ωχ! τι έχω να ακούσω πάλι από τους αντιπροσώπους"

Δεν αντελήφθην; Μόνο "χαϊδεμα" απαιτούν οι αντιπρόσωποι;

Μάλλον "ευχαριστώ" θα έπρεπε να λένε που ένας τόσο καλός γνώστης των gadgets καταπιάνεται με τα προϊόντα τους και προσφέρει αναλύσεις.

(Αλλά έτσι είναι, αλλού μουλάρια, αλλού πρόβατα)...

Παρ Δεκ 08, 01:42:36 μμ  
Vrennus said...

Τι να το κάνεις το iPod άμα έχεις το K800i;

Η διαφορά στις γενιές του iPod είναι στο μέγεθος (που πάντοτε μετράει) και... στο marketing! Ο αργόριθμος συμπίεσης (AAC) δεν έχει αλλάξει ουσιαστικά (και παρέχει ποιότητα αντίστοιχη του open source Vorbis).

Όσο για τα κινητά, Siemens Νο1 μακράν όσον αφορά τη λειτουργία ως τηλέφωνο. Βέβαια, εκεί στη Siemens δεν είχαν αντιληφθεί ότι το κινητό είναι χίλια δυο άλλα πράγματα εκτός από τηλέφωνο γι' αυτό και πήγαν άπατοι...

Προσωπικά, είναι δύσπιστος απέναντι σε οτιδήποτε δουλεύει «έτσι απλά». Σημαίνει ότι μάλλον κάνει πολλά πράγματα χωρίς να με ρωτάει!

Παρ Δεκ 08, 01:42:54 μμ  
pagis said...

δηλαδή MADNESS και όχι maDDness με πρόδωσε η τεχνολογία των spellers του Firefox ;-(

Παρ Δεκ 08, 02:42:05 μμ  
Nikos Dimou said...

ihadafarminafrica said...
ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΤΑ MULTIMEDIA ΣΤΑ ΚΙΝΗΤΑ ΑΣ ΜΗΝ ΤΟ ΣΥΖΗΤΗΣΟΥΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ. ΑΣ ΠΕΡΑΣΟΥΝ 5-6 ΓΕΝΙΕΣ ΑΚΟΜΑ ( ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ) ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΠΙΟ ΦΤΗΝΟ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΣΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΛΕΜΕ.

Δεν συμφωνώ. Οι ποιότητα των φωτογραφιών που βγάζουν τα κινητά Sony Ericsson είναι εντυπωσιακή. (Θυμίζω το ποστ "να ένα θαύμα ΕΔΩ). Kι αυτά ήταν τα παλιά των 2ΜΡ. όχι τα καινούργια cybershot των 3.2. Επίσης η μουσική τους είναι μία χαρά!

Vrennus said...
Τι να το κάνεις το iPod άμα έχεις το K800i;

Μα δεν το αγόρασα - μου το χάρισαν...

Παρ Δεκ 08, 03:06:19 μμ  
giant13 said...

1.Εγώ πάντως πήρα πριν ένα μήνα ένα SE 750i με 209 ευρώ, πιό πολυ γιά φώτο. Είμαι ευαχαριστημένος και νομίζω πως και ο Γάτος πριν το 800i τέτοιο χρησιμοποιούσε.
2. Εγκατέστησα στο αμάξι ένα adaptor (250 ευρώ με την τοποθέτηση) γιά Ipod και με το 30Giga, έχω τα πάντα σχεδόν από μουσική. Συμπτωματικά το εργοστασιακό cd player, ταίριαξε με το λογισμικό του adaptor και έτσι εχω και πληροφορία ID3 του κομματιού που παίζει στο display του radio_cd.

Παρ Δεκ 08, 03:06:38 μμ  
Nikos Dimou said...

Από τα πιο μουλάρια συσκευές είναι τα ασύρματα και τα bluetooth. Εκείνα τα bluetooth handsfree μου σπάνε τα νεύρα. Πότε πιάνουν, πότε όχι, πότε δεν κλείνουν την συνδιάλεξη και πρέπει να ψάξεις να βρεις την συσκευή για να την κλείσεις...

Παρ Δεκ 08, 03:08:44 μμ  
Nikos Dimou said...

elinor said...
Δεν αντελήφθην; Μόνο "χαϊδεμα" απαιτούν οι αντιπρόσωποι;

Σαφώς το απαιτούν αλλά δεν το εισπράττουν. Μέχρι και μήνυση μου έχουν κάνει...

Παρ Δεκ 08, 03:20:30 μμ  
harrygreco said...

Αρχη δια καταναλωτη...Καθε χρονο αλλο κινητο ασυρματο,καθε 3 αλλαγη ΙΧ,φορητου,τιβι & λοιπων ηλ.,καθε 8 αλλαγη σπιτιου & κομματος.

Παρ Δεκ 08, 03:47:39 μμ  
giant13 said...

Don Γάτε περιμένω ερνηνεία ονείρου,
Το πρωί ο γυιός μου ονειρεύτηκε πως ενώ βρισκόνταν με την παρέα του, άρχισαν να τους κυνηγούν σκυλιά, στην παραλία της Αρετσούς. Τρέχοντας να κρυφτεί, σε βλέπει μέσα σ' ένα σουζούκι βάγκον R, χρώματος λαχανί!!!.Τον ανοίγεις μπαίνει μέσα και ξαφνικά βρίσκεστε σε μιά μονοκατοικία που ήταν το σπίτι σου και σου λέει θα πώ τον πατέρα μου να σας επισκεφθεί, εσύ του απαντάς "όχι όχι δεν τον θέλω".Κατόπιν πήγε σου αγόρασε γλυκά, και...ύστερα ξύπνησε.

Παρ Δεκ 08, 03:48:42 μμ  
Πανάσχημη said...

Το μόνο γκατζετ που με ενδιαφερει ειναι αυτο που με προστατευει από τους τροχονομους. Αν και άρχισα να υποπτεύομαι ότι δεν δουλεύει σωστά.

Τα κινητά ουτε θέλω να τα βλέπω μπροστα μου. Οποτε βλεπω ανθρωπους να διακοπτουν μια συνομιλία που εχουν για να απαντησουν το κινητο με πιανουν τα διαολια μου. Και τι συνομιλίες ακους; Αχρηστες ....
Λιγο τροποι δεν βλάπτουν. Ελεος με τα διαολια αυτά...

Εγω εχω ενα φτηνιαρικο, αιωνιως κλειστο, μονο για περιπτωση αναγκης το εχω.

Ειναι η μεγαλυτερη αιτια αυτοκινητιστικών ατυχηματων. Οπως λένε και οι αρχες τωρα εδω, ο χρηστης κινητου κατα την διαρκεια οδηγησης ειναι πιο επικινδυνος από τον μεθυσμενο.

Παρ Δεκ 08, 03:58:11 μμ  
Γιάννης Καρακατσάνης said...

Θέλω κι εγώ να μου κάνουν δώρο ένα P990i !!!!!!!! Το χω βάλει στο μάτι αλλά 580 προς το παρών δε μπορώ να τα σκάσω, οπότε παραμένω με το Nokia 6670 μου :-(

Παρ Δεκ 08, 04:01:48 μμ  
Takis Alevantis said...

Νίκο, πριν γράψεις για μουλάρια και πρόβατα, σου προτείνω να διαβάσεις το Emotional Design: Why We Love (or Hate) Everyday Things του Donald A. Norman. Πρόκειται για την τελευταία έκδοση παλαιότερου καταπληκτικού βιβλίου του ιδίου, με τίτλο The Psychology of Everyday Things. Υπέροχο και διασκεδαστικό - λίαν χρήσιμο όταν σχεδιάζεις διεπαφές ανθρώπων-μηχανών, αλλά και όταν αξιολογείς τεχνολογικά κατασκευάσματα που προορίζονται για ανθρώπινη χρήση.

Παρ Δεκ 08, 04:02:58 μμ  
elinor said...

Τάκη, ψάχνω τον τίτλο στα ελληνικά βιβλιοπωλεία αλλά τζίφος. Υπάρχει, γνωρίζεις;

Παρ Δεκ 08, 04:26:21 μμ  
Kant & Cunt said...

This post has been removed by a blog administrator.

Παρ Δεκ 08, 04:31:19 μμ  
jim_hellas said...

Ως original καταναλωτικός και ζηλιάρης Έλληνας που είμαι, δηλώνω πως ζηλεύω! θέλω κ εγώ φίλους που να μου κάνουν δώρο iPOD στην γιορτή μου! :-P

Όπως και να έχει, χρόνια σας πολλά κ. Δήμου, έστω κ καθυστερημένα! :)

Παρ Δεκ 08, 04:35:39 μμ  
antvol said...

Πανάσχημη said...
Το μόνο γκατζετ που με ενδιαφερει ειναι αυτο που με προστατευει από τους τροχονομους. ...

Τα κινητά ουτε θέλω να τα βλέπω μπροστα μου. ...
Εγω εχω ενα φτηνιαρικο, αιωνιως κλειστο ...
------

Φίλη Παν,

Το πρώτο gadget που λατρεύεις είναι παράνομο. Πολύ. Επιπλέον, δεν δουλεύει και καλά. Αν θέλεις να ξεφεύγεις από τα ραντάρ της τροχαίας βάλε αλουμινόχαρτο στις ζάντες. Ή έχε τους υαλοκαθαριστήρες ανοιχτούς. Ή βρες τα με τον Chief τροχονόμο της περιοχής.

Όσο για το κινητό, προφανώς δεν έχεις βιώσει τη μαγεία των sms (για τις συνομιλίες συμφωνώ, άχρηστες είναι).

Παρ Δεκ 08, 04:37:58 μμ  
Πανάσχημη said...

Dear Antvol
Δεν ειναι ότι δεν δουλεύει καλά, εχω την υποψια οτι ο αντιπαλος εχει αναβαθμισθει.

Και η αληθεια ειναι όταν με σταματησε, παγωσα, από τον φοβο μου μηπως το βρει. Το εβαλα ταχυτατα μεσα στην μπλουζα μου, και μετα προσευχομουνα να μη μου πει να γω από το αμαξι -σπανιως το κανουν ευτυχως- και πέσει το άτιμο και μετα θα σε χρεαιζομουν να ρθεις ταχιστα εδω να με ξελασπωσεις.

Ευτυχως... ως συνηθως, τη γλύτωσα.

Τα ινητα με μαγειες η χωρις, δεν μπορω να τα βλεπω.... εφεύρεση του διαβόλου, δεν αμφιβάλλω.

Παρ Δεκ 08, 04:52:40 μμ  
Dion.M. said...

@ Πανάσχημη said...

... Οπως λένε και οι αρχες τωρα εδω, ο χρηστης κινητου κατα την διαρκεια οδηγησης ειναι πιο επικινδυνος από τον μεθυσμενο...

Ναι. Μάλλον έτσι πρέπει να είναι. Αλλά ο μεθυσμένος παραμένει μεθυσμένος σε όλη την διαδρομή ενώ ο χρήστης τηλεφώνου επανέρχεται όταν τελειώσει η συνομιλία.

(Δεν αντιλέγω μαζί σου Παν/μη. Μαθηματική ανάλυση κάνω. Μου έχει μείνει κουσούρι)

Παρ Δεκ 08, 04:56:19 μμ  
harrygreco said...

Η τεχνοφοβια με αηδιαζει. Οι συσκευες αντιρανταρ ειναι νομιμες & οι ακριβες,Valentine,Passport,δουλευουν. Υπαρχει & χαντ-ς φρη αλλα & κιτ ανοιχτης (...ακροασης). Το ΣΜΣ ειναι καλο για ρομαντισμο. Ιδανικο για φλερταρισμα & χωρισμους.

Παρ Δεκ 08, 05:06:12 μμ  
Nikos Dimou said...

giant13 said...
Don Γάτε περιμένω ερνηνεία ονείρου,


Από εμένα; ΖΟΝΤAAAAS!

Παρ Δεκ 08, 05:08:59 μμ  
Nikos Dimou said...

@ Πανάσχημη said...

... Οπως λένε και οι αρχες τωρα εδω, ο χρηστης κινητου κατα την διαρκεια οδηγησης ειναι πιο επικινδυνος από τον μεθυσμενο...


Όχι με bluetooth handsfree. Η συσκευή στην τσάντα, φωνητική κλήση και ούτε γάτα ούτε ζημιά. Εγώ πάλι αξιοποιώ τον νεκρό χρόνο στα μποτιλιαρίσματα και κάνω όλα μου τα τηλέφωνα.

Παρ Δεκ 08, 05:12:17 μμ  
antvol said...

Πανάσχημη said... Το εβαλα ταχυτατα μεσα στην μπλουζα μου ...
-------

Ω καλή μου φίλη, τι περιγραφή κι αυτή, ας μην επεκταθουμε, μάλλον θα μας διαγράψει ο γάτος ...

Μέσα λοιπόν. Και δεν το βρήκε ο τροχομπάτσος. Ούτε παρατήρησε κανένα ασυνήθιστο εξόγκωμα ...

Άκουγε το τικ τακ και νόμιζε πως είναι η ταραγμένη καρδούλα σας. Και μετά περιμένουμε να πιάσουν την Αλ Κάιντα, αν είναι δυνατόν ...

Μια ερώτηση μόνο: Δουλεύει και μέσα από τη μπλούζα;

Παρ Δεκ 08, 05:14:53 μμ  
Nikos Dimou said...

Update. Κατάφερα να συχρονίσω το 990 με τον υπολογιστή μου.

Αλλά ακόμα έχω πρόβλημα με την διαχείριση των γλώσσών. Επίσης ενώ έχει wi-fi δεν συνδέεται με το δίκτυο του σπιτιού μου.

Παρ Δεκ 08, 05:15:36 μμ  
Πανάσχημη said...

Α καλά, εμπλεξα η δολια.
Που την ειδες την περιγραφή, που θα με κάνει μάλιστα άξια διαγραφής;
Εκτος αν εσυ Αντβολ, μπερδευεις την μπλουζα με το σουτιέν.
Lesson one: Two different things....

Lesson two: Ουδεν εξογκωμα εμφανές όταν το γκατζετ βρισκεται στο κατω μερος της μπλουζας.

Lesson three: Τικ, τικ? Μάλλον για τελειως χαζες πέρασες εμάς τις γυναίκες.

Παρ Δεκ 08, 05:42:46 μμ  
Zontas said...

(Ωχ φωνάζει !)

Εεε, μάλιστα, παρών, εεε, χμμ, ξέρετε, συγγνώμη είχε πέσει η σβήστρα μου κι έσκυψα να την πιάσω και μετά έπεσε η ξυστρα μου κι επειδή είναι ΝΟΚΙΑ μου την άρπαξε ο ihafia και δεν μου την έδινε (μέχρι και καρφί γίνομαι για να διαβάζω τα sms σε ώρα μαθήματος). Ναι, εεε, Die Traumdeutung, μάλιστα συγκεντρώνομαι. Ναι η σωστή απάντηση είναι ότι για να ερμηνεύσουμε το όνειρο του συμμαθητή μας πρέπει να μας πεί τους συνειρμούς του σχετικά με το όνειρο. Πως; Να κάνω μια αυθαίρετη κατασκευή χωρία άλλα δεδομένα, με μόνο κριτήριο να κάνουν νόημα οι πρωτογεννείς διεργασίες της συμπύκνωσης και της μετάθεσης; Μάλιστα, να το διαβάσω ξανά προσεκτικά και I' ll try my best.
(Ωχ στραβοκοιτάει).

Παρ Δεκ 08, 05:42:53 μμ  
k2825 said...

Το πρόστιμο για τις συσκευές αντιραντάρ σύμφωνα με τον νέο ΚΟΚ (σε ισχύ από 1/1/2007) είναι 2.000 ευρώ. Θυμίζω ότι βάσει διευκρινιστικής εγκυκλίου βασισμένης στο νόμο «Περί Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών» επισήμως απαγορεύονται πλέον ΚΑΙ οι απλοί detectors και όχι μόνον οι jammers/reflectors όπως παλαιότερα.

Προσθέστε σε αυτά ότι, παρόλο που οι detectors είναι σχετικά αποτελεσματικοί στις X, K, Ka και Ku μπάντες (αν και μέσα στην πόλη γίνονται πολύ ενοχλητικά τα false alarms τους), ελάχιστα μπορούν να κάνουν εναντίον των δημοφιλέστατων laser guns της τροχαίας αφού ο οδηγός θα ενημερωθεί για το «χτύπημα» συνήθως εκ των υστέρων και αφού το «όργανο» έχει πιστοποιήσει την παράβαση ...

Γενικώς δηλαδή τα πράγματα σκουραίνουν αρκετά ...

Παρ Δεκ 08, 06:05:23 μμ  
Ευμίλιος said...

Απορία σχετική με τη συνέντευξή σας στο classicalmusic.gr:
Ποιο είναι το τρίο αρ.100 του Σούμπερτ, και ποια εκτέλεση προτείνετε;
Ομοίως, ποια προτιμάτε για τα Impromptus του Σούμπερτ, Kempff, Richter, Brendel ή κάποιον άλλον;

Παρ Δεκ 08, 06:06:00 μμ  
ihadafarminafrica said...

ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΦΟΒΕΡΕΣ ΕΚΕΙΝΕΣ ΟΙ ΔΑΣΚΑΛΕΣ ΜΑΣ ΣΤΑ ΠΡΩΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ;

ΣΕ ΚΟΙΤΟΥΣΑΝ ΜΕ ΜΙΑ ΑΠΕΛΠΙΣΙΑ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ (ΠΩΣ ΝΑ ΤΗΝ ΧΕΙΡΙΣΤΩ ΤΩΡΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΜΟΙΑΖΑΝ ΝΑ ΛΕΝΕ)ΙΣΑ ΠΟΥ ΚΑΤΑΦΕΡΝΑΝ ΝΑ ΔΙΑΤΗΡΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΚΟΡΜΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΛΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΕΙΧΑΝ ΜΟΝΙΜΑ ΣΦΙΓΜΕΝΑ ΤΑ ΧΕΙΛΗ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΞΕΦΥΓΕΙ Η ΙΔΕΑ ΠΟΥ ΤΙΣ ΤΑΛΑΙΠΩΡΟΥΣΕ ΚΑΙ ΕΙΧΕ ΚΑΝΕΙ ΤΟΝ ΥΠΟΘΑΛΑΜΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΝΩΤΕΡΟ ΦΛΟΙΟ ΤΟΥΣ ΑΣΑΝΣΕΡ ΜΕ ΕΝΔΙΑΜΕΣΕΣ ΣΤΑΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΕΤΑΙΧΜΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΜΥΓΔΑΛΗ ΜΗΝ ΜΠΟΡΩΝΤΑΣ ΝΑ ΤΗΝ ΕΚΦΡΑΣΟΥΝ.

ΠΑΝΩ ΚΑΤΩ

ΠΑΝΩ ΚΑΤΩ

ΚΥΡΙΩΣ ΟΜΩΣ ΑΥΤΗ Η ΙΔΕΑ ΤΗς ΚΥΡΙΑΣ ΔΕΝ ΗΤΑΝ Η ΣΚΕΨΗ ΤΗς ΔΙΑ ΤΟ ΑΔΙΟΡΘΩΤΟΝ ΤΗς ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΤΗ ΑΛΛΑ ΕΝΑ ΒΑΣΑΝΙΣΤΙΚΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΙΚΟ ΠΟΥ ΕΞΕΠΕΜΠΕ ΜΕ ΟΛΟ ΤΗΣ ΤΟ ΕΙΝΑΙ:

DO I MAKE YOU A LITTLE HORNY?

META ΗΡΘΑΝ ΤΑ ΝΟΚΙΑ ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΠΟΚΑΛΥΦΘΗΚΑΝ.

ΤΑ ERICSON EINAI ΚΟΥΤΣΟΜΠΟΛΕΣ. ΞΕΡΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΛΕΝΕ ΠΟΤΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ. ΘΥΜΑΣΤΕ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΜΕ ΤΙΣ ΥΠΟΚΛΟΠΕΣ?

ΕΝΩ ΕΝΑ SMS POY ΦΕΥΓΕΙ ΑΠΟ ΕΝΑ ΝΟΚΙΑ ΕΧΕΙ ΑΛΛΗ ΧΑΡΗ.

ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΝΑΣ ΚΑΤΟΧΟΣ ΝΟΚΙΑ ΘΑ ΓΡΑΨΕΙ: '' ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΟΥ ΚΑΤΣΕΙΣ. ΜΠΟΡΕΙΣ;''.

ΕΝΑΣ ΚΑΤΟΧΟΣ eΡicson ΘΑ ΓΡΑΨΕΙ: '' ΕΧΩ ΔΥΟ ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΓΑΡΟ ΓΙΑ ΑΥΡΙΟ ΒΡΑΔΥ. ΜΠΟΡΕΙΣ;''

Παρ Δεκ 08, 06:14:25 μμ  
Maria Velliou said...

Αμάν, κύριε Δήμου, ούτε ό Χάρης ο Τσέβης δεν θα έθαβε τόσο ένα προϊόν της Sony Ericson για να αναδείξει ένα της Apple! (Τι μου τον θυμίσατε και πάλι σήμερα, μόλις το μεσημέρι είχα την κουβέντα του. BTW, Ο Χάρης είναι οπαδός και της Sony. Ας με συγχωρήσει κι εκείνος κι εσείς που τον μελετώ εδώ, αλλά με το που άνοιξα, νόμισα πως βρέθηκα στο δικό του blog!)
Λοιπόν, το μόνο που έχω να σας καταθέσω είναι ότι μόλις προ τριών εβδομάδων επικοινώνησα με την αντιπροσωπεία της Apple για να δω πως μπορούσε να επισκευαστεί το i-pod μου, το οποίο μετά από ένα απλό στραβοπάτημα του κουμπιού του δεν αντιδρούσε και δεν σωζότανε με καμία από τις γνωστές μεθόδους Restore. Μετά από μια απλή περιγραφή του πως αντιδρούσε και ενώ με διαβεβαίωσαν ότι δεν χρειαζόταν καν να το δουν(!), με πληροφόρησαν ότι η επισκευή θα μου κόστιζε 280(!!!) ευρώ, ενώ το καινούριο και βελτιωμένο κοστίζει 330!!! Τόσο καλά!
Εννοείται, αγόρασα καινούριο διότι πράγματι είναι πολύ εξυπηρετικ΄΄ο το πρόγραμμα του και ο τρόπος σύνδεσης του με τον υπολογιστή. Σας εύχομαι όμως να μην σας τύχει.
Κατά τα άλλα, ειλικρινά, να το χαίρεστε.

Παρ Δεκ 08, 06:23:44 μμ  
ihadafarminafrica said...

Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΑΝΤΩΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΣΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ( ΤΗΣ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ) ΕΠΕΣΕ ΠΟΛΥ ΛΑΧΑΝΙ ΚΑΙ ΤΥΡΚΟΥΑΖ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΡΟΖΑΚΙ ΓΙΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑ.

:-)))

Παρ Δεκ 08, 06:25:02 μμ  
Πανάσχημη said...

Νομιζω οτι τα radar detectors που ειναι παρανομα ειναι αυτα που περιλαμβανουν και jammers. Τα απλα δεν ειναι παρανομα σε πολλες πολιτειες.

Τελευταια αρχισαν να κυκλοφορούν τα
camera detectors που ειναι ασφαλεστερα.

Παρ Δεκ 08, 06:27:48 μμ  
Nikos Dimou said...

message from 990i!

Παρ Δεκ 08, 06:29:10 μμ  
Nikos Dimou said...

Το προηφούμενο μήνυμα το έστειλα από το 990 αφού κατάφερα να το συνδέσω με το ασύρματο δίκτυο του σπιτιού. Αλλά ακόμα δεν μπορώ να γράψω ελληνικά.

Που θα μου πάει κάποτε θα το εξαναγκάσω...

Παρ Δεκ 08, 06:39:00 μμ  
Stavros Katsaris said...

Καλησπέρα καλησπέρα!

Αυτό μάλιστα είναι δώρο!

Εμένα όλοι οι φίλοι μου γνωρίζουν ποσο γκατζετάκιας είμαι αλλά ουδείς φιλοτιμήθηκε!!!

Αντιθέτως εγώ επειδή βαριέμαι εύκολα και αλλάζω συχνά κινητό έχω κάνει πολύ κόσμο (κυρίως τον αδελφό μου) με καινούρια κινητά!

Παρ Δεκ 08, 06:48:50 μμ  
Yannis H said...

ΝΔ said... message from 990i!

Εγώ πήγα στο doncatmobile να δω, νόμισα ότι ανέβασε εκεί post.

Παρ Δεκ 08, 06:50:36 μμ  
Zontas said...

Μια πιθανή Φρουδική κατασκευή για το όνειρο του γιού του συμμαθητή giant έχει ως εξής:

Το κλίμα του ονείρου θα μπορούσε να χαρακτηριστεί Οιδιποδειακό. Καθώς δεν γνωρίζουμε τι μπορεί να σημαίνει η Αρετσού για τον ονειρευόμενο μπορούμε αυθαίρετα να υποθέσουμε ότι είναι συμπύκνωση και μετάθεση των γαλλικών λέξεων arretter & sous, όπερ σημαίνει ότι η Αρετσού είναι κάτι σαν το ‘κάτσε κάτω από τη μπάρα’, μείνε και υπόμενε στωικά, η πατρική εντολή τέλος πάντων. Αν ο ονειρευόμενος δεν ομιλεί τη γαλλική πρέπει να γνωρίζουμε τι σημαίνει η παραλία γι’ αυτόν, αν είναι χειμώνας, αν αφορά σε μια αίσθηση ελευθερίας, συνομωτικής συνεύρεσης ή έστω αν πρόκειται για συμπύκνωση και μετάθεση των ‘Α ρε τσου, απ’εδώ’ , δηλαδή της άρνησης του γιού να υποταχθεί στον πατρικό νόμο της ‘πρωτόγονης ορδής’. Στα σκυλιά μετατίθεται το διωκτικό αντικείμενο, όπερ ο φόβος για την επιθετικότητα του πατέρα, για την αντεκδίκηση που θα γεννήσει η επιθυμία του γιού να πάρει όλη τη δύναμη και όσα κατέχει ο πατέρας. Στον Don μετατίθενται και συμπυκνώνονται όσα ο πατέρας κατέχει δηλαδή η μητέρα η στοργή της και η προστατευτικότητα της, η επιρροή, η δύναμη, η γνώση κλπ αλλά και όσα θα επιθυμούσε να κατέχει και ονειρεύεται κλπ. Το wagon R (Suzuki wagon are – αλλά τι είναι το Suzuki;) γίνεται το όχημα με το οποίο θα φυγαδευτεί κλέβοντας από τον πατέρα όλα τα καλά, μαζί και τα όνειρα του, σε μια μονοκατοικία, όπου δηλαδή δεν θα χρειάζεται να τα μοιράζετε πιά μαζί του. Εκεί νοιώθει τύψεις για την επιθυμία του να τον ξεπεράσει, έχοντας κερδίσει την εύνοια όσων είναι σημαντικά/οί για τον πατέρα. Αναρωτιέται όχι μόνον αν πρέπει να τα παραχωρήσει πίσω στον πατέρα αλλά και αν κινδυνεύει να τα χάσει από τον πατέρα, για να πάρει τη θριαμβευτική διαβεβαίωση, ότι όχι ο πατέρας δεν μπορεί να εισβάλλει εκεί. Ένοιωσε λοιπόν πως ‘αγόρασε γλυκά’, χωρίς δηλαδή να πληρώσει μεγάλο κόστος, τον θρίαμβο έναντι του πατέρα και αν στον Don συμπυκνώνεται και ο πατρικός νόμος, τότε ίσως ένοιωσε πως τη γλίτωσε φτηνά, ο πατέρας παραιτήθηκε και του παραχώρησε το δρόμο για να είναι αυτός καλύτερος από κείνον.

Επίσης καταλήγοντας πρέπει να επισημάνουμε ότι μια Κλαϊνική ερμηνεία του ονείρου θα ήταν τελείως διαφορετική κλπ, κλπ. Ακόμη πρέπει να προειδοποιήσουμε ότι όλα αυτά είναι θεωρητικές κατασκευές, δηλαδή ασκήσεις επί χάρτου, ή ακόμη χειρότερα, σαν ασκήσεις επί χάρτου, και ακόμη και αν κάνουν νόημα στο συμμαθητή giant, αυτό δεν σημαίνει τίποτε – και το Λεφάκη να διαβάσει την Κυριακή νόημα μπορεί να του κάνει. Τα όνειρα σε μια θεραπεία εντάσσονται στα πλαίσια της αναλυτικής σχέσης και παίρνουν το νόημα τους από το ήδη υπάρχον υλικό, ενώ επίσης σηματοδοτούν την εξέλιξη της σχέσης.

Τα ‘πα καλά; Κε Don σας παρακαλώ μη με κόψετε γιατί δεν θα μου πάρουν τα Χριστούγεννα το P990i που μου υποσχέθηκαν, κι εγώ έχω κόλλημα με τα Ρ8.. Ρ9.. της SE, κι ας λέτε εσείς κι άλλοι που τα χουν δοκιμάσει ότι το τελευταίο είναι τζούφιο, κι ας λέει o ihafia ότι δεν θα μπορώ να στέλνω πρόστυχα sms – κούνια που τον κούναγε, λίγο ζαλισμένο τον βλέπω σήμερα. ;)

Παρ Δεκ 08, 06:53:25 μμ  
skeptic said...

Πανάσχημη said...
Νομιζω οτι τα radar detectors που ειναι παρανομα ειναι αυτα που περιλαμβανουν και jammers. Τα απλα δεν ειναι παρανομα σε πολλες πολιτειες.
----

Παν.,

Με ενθουσιάζει η ιδέα ότι συνεχώς φλερτάρετε (ίσως και να 'χετε προχωρήσει) με την παρανομία. Έτσι, μετά τις μαϊμού off shore εταιρείες και τα εμβάσματα σε εικονικούς λογαριασμούς, καλείτε τους αγνούς κι αθώους φίλους μας να παραβιάσουν μια σειρά από πολιτειακούς κι ομοσπονδιακούς νόμους.

Περιμένω με ανυπομονησία το επόμενο κτύπημα (πλαστά δολάρια;)

Παρ Δεκ 08, 07:02:47 μμ  
Πανάσχημη said...

Το καλυτερο μηνυμα το εστειλε η Μπριτνευ Σπιαρς στον future-ex husband που του ανακοινωνε οτι he should get out of town.

Μετα λέει άλαξε γνωμη λογω μιας βιντεοκασετας που ο δικος της θα εβαζε στο ιντερνετ...

Διακινηση πληροφοριών...

Παρ Δεκ 08, 07:05:59 μμ  
Πανάσχημη said...

Sceptic
Where have you been hiding?

Πλαστα δολλαρια; Α με εχεις για τελειως χαζη.
Που ο κίνδυνος σε μια εταιρια "εκμεταλλεσης ακινητων"?

Που ο κίνδυνος στηνιδρυση πνευματικου ιδρυματος που εχει προσφερει τοση ανακούφιση σε σνανθρώπους μου;

Οσο για τα jammers,ποια ειμαι εγώ να πω όχι στην προοδο της τεχνολογιας;

Σας παρακαλω πολυ, πλαστα δολλαρια και καρτες ποτε....
Εχω και κάποιες αρχες.

Παρ Δεκ 08, 07:11:27 μμ  
Rallousilach said...

Πανάσχημη είπε...

"Το καλυτερο μηνυμα το εστειλε η Μπριτνευ Σπιαρς στον future-ex husband που του ανακοινωνε οτι he should get out of town."

Και εγώ κάποτε είχα πει σε κάποιον "ν'αλλάζει πεζοδρόμιο όταν με βλέπει" και νόμιζα πως είχα γίνει πολύ κακιά..Γειά σου ρε Μπρίτνευ!

Δεν με έχει σταματήσει ποτέ τροχονόμος εδώ!!! Do you stick it?


To ipod is excellent!

Παρ Δεκ 08, 07:14:36 μμ  
Rallousilach said...

Η τελευταία λέξη της μόδας στην βιομηχανία των δώρων...

Pure Luxury
Diamond-studded cameras, sexy espresso makers and a $6,400 cell phone will replace the sugar plums dancing in your head.

Περισσότερα εδώ:
http://tech.msn.com/guides/holidaytech.aspx?GT1=8902

God I hate christmas!

Παρ Δεκ 08, 07:24:46 μμ  
ihadafarminafrica said...

@ zontas


SUtΖUKI MHΠΩΣ;


:-)))

Παρ Δεκ 08, 07:26:32 μμ  
Yannis H said...

zontas, αυτό δεν ήταν άσκηση επί χάρτου αλλά επί χόρτου (που καπνίζεται κιόλας).

Φοβερό!!!

Παρ Δεκ 08, 07:28:28 μμ  
πάντα σκεπτικιστής said...

Ότι και να πείτε, τα καλύτερα τηλέφωνα του κόσμου είναι το ΝΟΚΙΑ. Το δικό μου πλύθηκε στο πλυντήριο στους 40 βαθμούς Κελ΄σιου μεαπορρυπαντικό και μαλακτικό παρακαλώ και επιβίωσε! Με 35 μολις € είναι όπως πρίν και επιπλέον δε χάθηκαν τα ονόματα με τα τηλέφωνα και λιοπά στοιχεία.Ακόμα και η κάμερα εξακολουθεί να δουλεύει!
Ποιά εταιρία μπορεί να ισχυριστεί τo ίδιο για τα κινητά της;

Παρ Δεκ 08, 07:35:03 μμ  
Zontas said...

@ ihafia

μαρτυριάρη παλιο-Φρουδικέ, όλοι ίδιοι είστε, τίποτε δεν αφήνετε στη φαντασία

:-Ρ
:-)))
:-Ρ

Παρ Δεκ 08, 07:43:42 μμ  
Zontas said...

@ yannis h

να μα την Αγία Madonna ούτε καφέ δεν ήπια, soberά μιλάω

:))

Παρ Δεκ 08, 07:50:10 μμ  
to ena kai to mhden said...

Χρόνια πολλά Νίκο Δήμου και να δείχνεις πάντα νέος.

Παρ Δεκ 08, 07:50:11 μμ  
elinor said...

This post has been removed by the author.

Παρ Δεκ 08, 08:01:30 μμ  
elinor said...

Απέκτησα ένα "μουλάρι", μόλις πριν λίγο. Το πολυμηχάνημα που χρησιμοποιώ αρνείται να scannaρει.
Κοίταξα για troubleshooting online αλλά διαβάζω ότι αυτό είναι ένα από τα άλυτα προβλήματα του.

Αυτό θα πει "μουλάρωμα" (on a global scale!).

Παρ Δεκ 08, 08:03:22 μμ  
harrygreco said...

Η τεχνοφοβια ειναι μια παθηση που προσβαλλει κυριως γυναικες & ηλικιωμενους,σαν την οστεοπορωση. Για τις γυναικες δεν πειραζει τοσο,αρκει σε δραστηριοτητες ζωτικης σημασιας να μην ειναι εξισου απογοητευτικες...

Παρ Δεκ 08, 08:25:04 μμ  
proinos said...

ευμίλος said:
"Ποιο είναι το τρίο αρ.100 του Σούμπερτ, και ποια εκτέλεση προτείνετε;"

Με την αδεια του ΝΔ (?), μια και σε εκείνον απευθύνεται η ερώτηση...

Πρόκειται για το trio αρ.2 (δεύτερο) και όχι αρ.100, αλλά έργο 100 (op.100) του Schubert για βιολί, τσέλο και πιάνο σε μι ύφεση μείζονα.

Βραβευμένη ιστορική ερμηνεία αναφοράς:

Pierre Fournier τσέλο,
Artur Rubinstein πιάνο,
Henryk Szeryng βιολί

Label: RCA

Καλή ακρόαση

Παρ Δεκ 08, 08:37:44 μμ  
antvol said...

πάντα σκεπτικιστής said...
Ότι και να πείτε, τα καλύτερα τηλέφωνα του κόσμου είναι το ΝΟΚΙΑ. Το δικό μου πλύθηκε στο πλυντήριο στους 40 βαθμούς Κελ΄σιου μεαπορρυπαντικό και μαλακτικό παρακαλώ και επιβίωσε! ...Ακόμα και η κάμερα εξακολουθεί να δουλεύει!
---------

Και μάλιστα, τώρα μάλλον θα παίρνει και πιο καθαρές φωτο.

Πάντως, ότι και να λέτε για τα ΝΟΚΙΑ, την φινέτσα και ομορφιά των SonyEricsson δεν την έχουν. Κι ας μην πλένονται αυτά τα τελευταία (αφήστε που ίσως και να πλένονται).

Παρ Δεκ 08, 08:39:05 μμ  
Nikos Dimou said...

zontas

Αριστεύσατε!

Παρ Δεκ 08, 08:48:05 μμ  
Yannis H said...

Για τα ΝΟΚΙΑ: Κάτι που σχεδιάζεται με προδιαγραφές να αντέξει στα χέρια μεθυσμένου Φινλανδού το Σαββατόβραδο, δεν μπορεί παρά να είναι γερό για βραβείο Γκίνες.

Παρ Δεκ 08, 08:51:24 μμ  
Πανάσχημη said...

Ο σεξισμός στο μπλογκ δινει και παίρνει.
Ή μπορει και να φταιει το Καλιφορνέζικο κρασί, δεν γνωριζω.

Παντως επιδη η φιλεναδα μου η Ραλου αναφερθηκε στα διαμαντια, την καλυτερη διαφήμιση για αυτην την πέτρα, την βλέπουμε σε billboards.

WHAT SHE SAYS:
"Any ring is fine as long as I have you."
WHAT SHE'STHINKING?
"No diamond? How cheap!I'll make his life a living hell!I'll put poison in his coffee. I'll cut his brake lines!"

GET HER A DIAMOND IDIOT!!

Παρακαλώ τους αρσενικους του μπλογκ να την διαβασουν πολύ προσεκτικά.

Παρ Δεκ 08, 08:59:06 μμ  
Nikos Dimou said...

Ευμίλιος said...
Ποιο είναι το τρίο αρ.100 του Σούμπερτ, και ποια εκτέλεση προτείνετε;
Ομοίως, ποια προτιμάτε για τα Impromptus του Σούμπερτ, Kempff, Richter, Brendel ή κάποιον άλλον;

Στο πρώτο ερώτημα απάντησε ο Proinos (ευχαριστώ). Την εκτέλεση που αναφέρει την έχω σε βινύλιο - είναι η καλύτερη. Πολύ καλή και του Borodin Trio, μέτρια του Trio di Trieste. Για τα έργα για πιάνο Brendel & Murray Perahia.

Παρ Δεκ 08, 09:05:39 μμ  
harrygreco said...

Τη διαβασα τη χαζοδιαφημιση. Ε και ?

Παρ Δεκ 08, 09:07:10 μμ  
Πανάσχημη said...

Then read the punchline again.

Παρ Δεκ 08, 09:12:12 μμ  
harrygreco said...

Den katalavainei.

Παρ Δεκ 08, 09:18:47 μμ  
ihadafarminafrica said...

@πανάσχημη

ΜΗΝ ΦΟΥΝΤΩΝΕΤΕ...

Η ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΘΕΡΜΑΝΣΗ Θ' ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΗΝ ΔΙΑσΤΡΟΦΙΚΗ ΑΛΥΣΙΔΑ ΣΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ. ΕΙΝΑΙ ΖΗΤΗΜΑ ΧΡΟΝΟΥ.

SEX COUNTER ΕΔΩ.

Παρ Δεκ 08, 09:18:51 μμ  
Πανάσχημη said...

Δεν γινεται να μπω σε άλλες λεπτομέρειες.
Ηδη ελαβα απειλή διαγραφής.

But I think you are getting close....

Παρ Δεκ 08, 09:21:16 μμ  
harrygreco said...

Δεν λεει τιποτα. Μας σπας τα κεφαλια.

Παρ Δεκ 08, 09:25:13 μμ  
Antonios Liolios said...

Η διαφήμιση Χάρυ είναι ένα τυπικό δείγμα αμερικάνικης προσέγγισης:

Με την απειλή: Do this or else...

Δεν θάπιανε ποτέ στην Ελλάδα ή Ευρώπη

κ. Δήμου να χαίρεστε τα δώρα σας

Παρ Δεκ 08, 09:34:27 μμ  
harrygreco said...

Η διλημματικη διαφημιση ειναι διεθνικη. Αλλωστε αυτο δεν συμβαινει στις εκλογες ?

Παρ Δεκ 08, 09:38:47 μμ  
mickey said...

Η RCA έχει καλές εκτελέσεις, αλλά πολλές ηχογραφήσεις της είναι για τα μπάζα (ακόμα και μετά το noise shaping, νομίζεις πως ακούς ...κασέτα).

Reference Recordings Rulez!

(Αν και οι καλύτερες ηχογραφήσεις που έχω ακούσει περιλαμβάνονται στο Reference CD III της Burmester)

Παρ Δεκ 08, 09:57:37 μμ  
mickey said...

Και με αφορμή τη ...συνέντευξη:

Η αναφορά στις "ανύπαρκτες" διαφορές μεταξύ των ηχοσυστημάτων των 20.000 και 120.000 ευρώ του φίλου του ΝΔ, δε με εκπλήσσει. Συχνά όσοι έχουν πανάκριβα συστήματα (λες και εκείνο των 20.00 είναι ...φτηνό) ζουν σε "ψευδαισθήσεις", χωρίς να έχουν καν επισκεφτεί έναν ωριλά για ένα ακοόγραμμα ή να κάνουν ένα A-B test με μουσικά αποσπάσματα, κατάλληλα "διαμορφωμένα" (εκεί θα δουν τι είναι σε θέση να ακούσουν και να συγκρίνουν). Συχνά αποτελούν κι αυτά επίδειξη (νεο)πλουτισμού, όταν οι Καγιέν και τα supercars δεν τους προσφέρουν το απαιτούμενο "ανταγωνιστικό πλεονέκτημα" (γενικά μιλάω φυσικά - δεν αναφέρομαι στον φίλο του ΝΔ, καθώς δε γνωρίζω την περίπτωση).

Επίσης συχνά εκπλήσσομαι που δε δίνουν την ίδια σημασία στη διαμόρφωση του χώρου και την τοποθέτηση των ηχείων (παίζει μάλλον μεγαλύτερο ρόλο από το ηχοσύστημα στο τελικό ακουστικό αποτέλεσμα) και ενώ έχουν δώσει μια περιουσία για το νέο τους απόκτημα (ή μάλλον "καμάρι"), δε δίνουν και μερικά ...ψιλά παραπάνω για μια μελέτη της προκοπής και έναν έμπειρο τεχνικό που θα τους το "στήσει" σωστά.

Όσο για τα κριτήρια, έχω γελάσει απίστευτα με διάφορους χαϊεντάδες που έχω συναντήσει - ειδικά στις γνωστές εκθέσεις. Το τι τσαμπουνάνε για "χαρακτήρα", "γλυκύτητα", "φυσική ροή" και διάφορα άλλα ...καλολογικά (λες και γράφουν έκθεση), τι (νομίζουν πως) ακούνε και πώς βαφτίζουν τα "κουσούρια" κάποιων συστημάτων σε "πλεονεκτήματα", δεν περιγράφεται!

Κατά τη γνώμη μου, τα πράγματα είναι απλά. Στην ούτως ή άλλως υποκειμενική "κριτική ακρόαση" μετράνε τα παρακάτω (μιλάμε για καλά συστήματα με επαρκή ισχύ, χωρίς αισθητή παραμόρφωση και μπουμάρισμα):

Αναλυτικότητα (σε κάποια συστήματα ακούς πράγματα που ΔΕΝ ακούς σε άλλα - εξαιρούνται φυσικά οι παραμορφώσεις και τα κάθε λογής artifacts), Εικόνα της Μουσικής Σκηνής (πλάτος, βάθος, ύψος, θέση και σώμα φωνών και οργάνων - σε μεγάλο βαθμό υποκειμενικά και πλέον "ελεγχόμενα" από έξυπνους αλγόριθμους) και Ατάκα (attack - transients).

Όλα τα άλλα μπορεί κανείς να τα ερμηνεύει όπως θέλει (τα ...καλολογικά που λέγαμε πιο πάνω). Και με μπόλικο "πείραγμα" στον υπάρχοντα εξοπλισμό μπορείς συχνά να βελτιώσεις δραματικά το αποτέλεσμα. Στην τελική βεβαίως μετράει απλά το πόσο αρέσει σε ΣΕΝΑ να το ακούς - η "συνολική" εντύπωση και όχι τα "επί μέρους".

Στις "αντικειμενικές μετρήσεις" τα πράγματα είναι πιο ξεκάθαρα (απόκριση συχνοτήτων, παραμόρφωση κλπ.), αλλά, είτε μας αρέσει είτε όχι, ΔΕΝ ακούμε όπως τα μικρόφωνα και οι συσκευές μέτρησης (χώρια που ο καθένας μας έχει διαφορετικές "ευαισθησίες" σε διαφορετικές περιοχές συχνοτήτων). Έτσι, συχνά ένα φαινομενικά "τέλειο" ηχοσύστημα σε ό,τι αφορά τις μετρήσεις, μας ακούγεται "στεγνό", "αφύσικο" και "αποστειρωμένο" - ωχ, άρχισα κι εγώ την ...έκθεση :)))

Διαφορές υπάρχουν φυσικά. Αλλά το πόσο είναι σε θέση να τις διακρίνει κανείς και ακόμα περισσότερο πόσο αξίζει να τις πληρώσει, είναι ένα άλλο ζήτημα. Και όπως με πολλά άλλα προϊόντα που απευθύνονται σε λίγους, το ακριβότερο δεν είναι κατ' ανάγκη και καλύτερο (και κυρίως με "αντικειμενικά" κριτήρια). Αλλά η ματαιοδοξία πουλάει καλά ακόμα...

Υ.Γ. Μήπως μετά το supercar, να κάναμε κάνα "έρανο" και για ένα Hi-End ηχοσύστημα σε ειδικά διαμορφωμένη αίθουσα; Αν και ο ίδιος, μόνο στο αμάξι ευχαριστιέμαι τη μουσική κι ας μην υπάρχουν οι ...ιδανικές συνθήκες - κι αν ποτέ "αράξω" στο σπίτι, μάλλον θα φτιάξω κάτι με τα χεράκια μου ;)

Παρ Δεκ 08, 10:14:46 μμ  
giant13 said...

ZONTAS, συγχαρητήρια και από μένα γιά την επιστημονική ανάλυση του ονείρου του γυιού μου.

Παρ Δεκ 08, 10:30:31 μμ  
harrygreco said...

Η σχεση ποιοτητας/τιμη των προιοντων αισθησεων,απο ηχου/εικονας εως ΙΧ,ειναι ενα καλο θεμα. Οπως & το φλερταρισμα δια της τεχνολογιας,απο το ραβασακι στο βιντεοMMS. Απο το ημεηλ στα μελια,πορτοκαλενια,χαρα μου,ψυχη μου & απο κει στην ολοκληρωση ή τη Σκετη Απογοητευση...

Παρ Δεκ 08, 10:35:17 μμ  
Zoros said...

Αγαπητέ Νίκο, στο έχω ξαναγράψει:
Για κάθε κομπιουτερά-γκατζετάκια που σέβεται τον εαυτό του, υπάρχει ένα μόνο κινητό που μπορεί να καλύψει τις ανάγκες του, το HTC TyTN.
Είμαι ερωτευμένος μαζί του για 2 μήνες...

Παρ Δεκ 08, 11:12:05 μμ  
doctor said...

Σας βλέπω πολύ ενημερωμένους!

Εγώ συνήθως ξεχνάω το κινητό στο αυτοκίνητο, άλλες φορές το βάζει η κόρη μου στο ...ψυγείο ή στα παιχνίδια της, ή δεν το ακούω διότι είναι πάντα σε λάθος δωμάτιο, ή το έχω χαμηλωμένο και δεν το ακούω, ή ακούω ένα τηλέφωνο να χτυπάει (το δικό μου) και λέω "μα καλά δεν το ακούει αυτό το τηλέφωνο;" ή χτυπάει το κινητό και κλείνω τον φορύνο μικροκυμμάτων!

Zontaaaaaaaaaaaaaas, να ξαπλώσω στο ντιβάνι; lol

doctor

Παρ Δεκ 08, 11:24:38 μμ  
doctor said...

Δεν βλέπω πια αν υπάρχει ή όχι moderation.

Αν δω το κίτρινο Η πολλές φορές σημαίνει πως δεν υπάρχει moderation.
Γεια σου ρε Χάρυ.

Δεν θα γράψεις τίποτα για τους γραικούς ή για τους ελ σήμερα;

Παρ Δεκ 08, 11:26:16 μμ  
antvol said...

Λύστε μου μια απορία, αν μπορείτε:

μέσω του i-tunes μετατρέπω τα cd μου σε ΑΑΑC αρχεία. Έχω επιλέξει τα 160 bitrate (variable). Πιστεύετε ότι έχει θα 'πρεπε ν' ανέβω λίγο; Η μετά τα 160 το μέσο αυτί δεν καταλαβαίνει και πολλά πράγματα;

Παρ Δεκ 08, 11:33:51 μμ  
kkai-Lee said...

Ενδιαφέρουσα η συνέντευξη,

Χρόνια πολλά για τη γιορτή σου

Να χαίρεσαι τα ωραία πράγματα που ξέρεις τόσο καλά να ξεχωρίζεις και να τα μοιράζεσε.

Παρ Δεκ 08, 11:40:39 μμ  
Reactor69 said...

"Δεν θα γράψεις τίποτα για τους γραικούς ή για τους ελ σήμερα;"

Γιατρέ μου, αμφότεροι απολαμβάνουν την τεχνολογία και τα gadget που έφεραν οι πρόγονοί τους από τον Σείριο με τα Χανεμπού!
Ηarry τα λέω καλά;

ΨυχανεμίZοnta, πόσο πάει η συνεδρία;
Τον τρέλανες τον άνθρωπο με την ανάλυση! Ευτυχώς που είναι γίγαντας και συγχωρεί! :)))))

Παρ Δεκ 08, 11:41:47 μμ  
Nikos Dimou said...

Zoros said...
Αγαπητέ Νίκο, στο έχω ξαναγράψει:
Για κάθε κομπιουτερά-γκατζετάκια που σέβεται τον εαυτό του, υπάρχει ένα μόνο κινητό που μπορεί να καλύψει τις ανάγκες του, το HTC TyTN.
Είμαι ερωτευμένος μαζί του για 2 μήνες...

Δύο μήνες είναι πολύς καιρός για ένα γκατζετ. Εγώ έχω το HTC (τέως Qtek) S200 (είχα και το 900) αλλά τελικά σε θέματα wi-fi και Internet υστερούν. Μόνο με το Opera μίνι κάτι έγινε αλλά και εκεί π. χ. είναι αδύνατη η moderation.

Το S/E 990i μου έφαγε σήμερα 8 ώρες εντατική δουλειά αλλά είναι τώρα κατά 80% έτοιμο - και είναι πολύ δυνατό. Παραμένει δύσκολη η αλλαγή γλώσσας.

Παρ Δεκ 08, 11:44:49 μμ  
Nikos Dimou said...

antvol said...
Λύστε μου μια απορία, αν μπορείτε:

μέσω του i-tunes μετατρέπω τα cd μου σε ΑΑΑC αρχεία. Έχω επιλέξει τα 160 bitrate (variable). Πιστεύετε ότι έχει θα 'πρεπε ν' ανέβω λίγο; Η μετά τα 160 το μέσο αυτί δεν καταλαβαίνει και πολλά πράγματα;

Tα 192 θα ήταν καλύτερα... Γιατί όμως AAAC - που παίζουν μόνο στα ι-πόδια;

Παρ Δεκ 08, 11:46:47 μμ  
giant13 said...

Antvol, αν ανέβεις στα 192 ιστεύω πως είσαι πολύ καλά.

Παρ Δεκ 08, 11:50:31 μμ  
mickey said...

Και κάτι τελευταίο: Όσο κι αν δε θέλουν κάποιοι να το παραδεχτούν, στα ενισχυτικά το μεγαλύτερο ρόλο παίζει η ...ισχύς - KAI για την κλασική μουσική που έχει πολύ ήσυχα "περάσματα" και απότομα ξεσπάσματα και η ακρόασή της απαιτεί μεγάλο δυναμικό εύρος (κι ας τη χαρακτηρίζουν πολλοί ως "soft"). Και δε γνωρίζω κανένα γνωστό "μεγάλο" ενισχυτή που να μην είναι στοιχειωδώς "ποιοτικός".

Αν και πολλοί κοστίζουν όσο ένα καλό διαμέρισμα, ακόμα κι αν δεν έχουν πολλά Watt (γνωρίζω μονομπλόκ λαμπάτους με μόλις 55 Watt που πωλούνται πάνω από 250 χιλιάρικα!!!), υπάρχουν και πιο προσγειωμένες επιλογές που δε σε αναγκάζουν να μείνεις χωρίς σπίτι για να τους αποκτήσεις. Χαρακτηριστικό παράδειγμα οι γιαπωνέζικοι Luxman. "Αέρας" γύρω από τα όργανα και ...άγιος ο Θεός!

Όπως λένε και στο Αμέρικα για τα ...κάρα:

"There is no replacement for the displacement."



Υ.Γ. Αν πάντως σας φαίνονται πολλά τα 250 χιλιάρικα για ένα κουτί που ...τρώει ρεύμα (και τρέφει ψευδαισθήσεις), σας πληροφορώ πως δε σας φτάνουν ούτε για μια βδομαδούλα σε ένα νησάκι (και μάλιστα χωρίς το ...τηλέφωνο :)))

Παρ Δεκ 08, 11:56:55 μμ  
quantumcorall said...

Ο Λευτέρης Παπαδόπουλος δήλωσε ότι "καλύτερο από ένα βιβλίο είναι ένα γαμήσι". Επειδή δεν πρόκειται ποτέ να γράψει ένα ποίημα, μας λέει ότι με εύκολο τρόπο μπορούμε να γίνουμε ως κείται αυτός εσαεί μηδενικό. Υποταγή...

Οι ειδωλολάτρες της μικροτεχνολογίας μας λένε τα αντίστοιχα για να εξυπηρετήσουν αντίστοιχους σκοπούς.

Ενιαίες οι κατηγορίες: ανδράποδα των μικρών συγκινήσεων, αδιαμόρφωτα και ανίκανα που διατρέφουν απέχθεια τη λογική και τους ανθρώπους.

Πόσοι φοιτητές στην Ελλάδα. Πόσοι ανακάλυψαν το blog του Νίκου Δήμου, που δεν μπορείς να τον απορρίψεις ως άσχετο ή παράλογο και που μπορείς να συζητήσεις μαζί του αρκεί να του μιλήσεις λογικά. Δεν έχουν να πουν περισσότερα από αυτά εδώ τα μυξοκαταραμένα πλάσματα;

Σαβ Δεκ 09, 12:03:00 πμ  
mickey said...

Άντε και μαζί με την κατοστάρα, να κάνω δώρο κι εγώ ένα δωράκι για το ...νεοαποκτηθέν iPod nano ;)

Σαβ Δεκ 09, 12:03:56 πμ  
Πανάσχημη said...

Μικυ
Μολις κοιταξα το λινκ σου με το ιδιωτικο νησακι στις Μπαχαμες.
Μετα εριξα και μια ματια στο balance μου στο Nassau.
Μικυ baby, why rent?
Think big!
We are buying!

Σαβ Δεκ 09, 12:13:15 πμ  
Dormammu said...

Αν είναι να ...ψωνίσουμε κάτι συμφωνώ με την Πανάσχημη.

Καλύτερα νησί, παρά Motorola.

Σαβ Δεκ 09, 12:26:52 πμ  
DimitrizZzZz said...

Είναι ευτυχές να βλέπω πως κάποιος σαν τον μουστάκια δίνει τόσα λεφτά σε gadgets και καταλήγει να χρησιμοποιεί το 40% των δυνατοτήτων τους, ενώ παλεύει να βρεί πως να φτάσει το 50% και ορκίζεται οτι θα το καταφέρει.
Α ρε "πρωτοπόρε της τεχνολογίας", τα λεφτά δεν αγοράζουν γνώση.
χαχαχαχα

Σαβ Δεκ 09, 12:29:01 πμ  
Zontas said...

Doc
κοίτα το ντιβάνι δεν είναι λύση σε αυτές τις περιπτώσεις, αλλά μπορώ να σε απαλλάξω με άλλο τρόπο. Αν πχ έχεις το SE P990i ευχαρίστως πετάγομαι τώρα να το πάρω να σε απαλλάξω δια παντός. Αν πάλι όχι μπορεί να σε βοηθήσει η κόρη σου ή έστω ο φούρνος μικροκυμάτων. :))

αντιδραστήρι μονο-ουράνιε
δεν κατάλαβες καλά, δεν ήταν συνεδρία, μου ανέθεσε εργασία ο Don και μου είπε -φαντάζομαι κατάλαβα καλά - ότι αν αριστεύσω θα μου χαρίσει ένα 990i που του περίσσευε. So now I sit here for the present.

Σαβ Δεκ 09, 12:38:38 πμ  
aphrodite said...

@zontas,

You will sit there for the future too...

LOL!!!

Σαβ Δεκ 09, 12:51:16 πμ  
Antonios Liolios said...

Μόλις διάβασα την συνέντευξη του ΝΔ για την μουσική και δεν αντέχω θα το πώ:

Ο άνθρωπος είναι από τους λίγους εναπομείναντες ευγενείς πανεπιστήμονες

Ευχαριστώ τον Θεό που τον γνώρισα και που μας τιμάει με το blog του

Σαβ Δεκ 09, 02:26:41 πμ  
αλέκτωρ said...

Ω εσείς αδιόρθωτοι γκατζετάκηδες

Τι δώρα νομίζετε ότι θα ζητούσε απ' τον Αϊ-Βασίλη ένας αδιόρθωτος δωδεκάχρονος;
Διαβάστε το "γράμμα στον Αϊ-Βασίλη"
στο alektor.blogspot.com

Σαβ Δεκ 09, 02:40:15 πμ  
DimitrizZzZz said...

Εγώ πάλι δεν βλέπω την ώρα να χορέψω στην κηδεία του

Σαβ Δεκ 09, 03:06:52 πμ  
DimitrizZzZz said...

Εγώ πάλι δεν βλέπω την ώρα να χορέψω στην κηδεία του

Σαβ Δεκ 09, 03:08:16 πμ  
DimitrizZzZz said...

Εγώ πάλι δεν βλέπω την ώρα να χορέψω στην κηδεία του.

Σαβ Δεκ 09, 03:12:21 πμ  
Rallousilach said...

Britneys Spears' husband name was Kevin Federline, but everyone called him K-Fed. Now that Brithey divorced him and she wants him to get out of town overnight, they call him K-FedEx...

I am easily distracted, sygnomi...

Σαβ Δεκ 09, 03:16:17 πμ  
quantumcorall said...

This post has been removed by a blog administrator.

Σαβ Δεκ 09, 03:45:25 πμ  
Nikos Dimou said...

Καλημέρα!

Mickey ζήτω οι Luxman!

Ευχαριστώ για το δώρο - τα Altec Lansing των 200 € μου φτάνουν για το iPod - τώρα πρέπει να αλλάξω τα ΚΕF105 (έκλεισαν 30ετία) και άρα τα 4000 δολλάρια θα μου χρειαστούν.

Τι περίεργο μπλογκ! Άλλος ευχαριστεί τον Θεό που με γνώρισε και άλλος θέλει να χορέψει στην κηδεία μου (3 φορές...).

Λοιπόν zzzzzz να σου πω κάτι: δεν θα χορέψεις στην κηδεία μου. Νομίζω πως θα κλάψεις.

Σαβ Δεκ 09, 08:11:46 πμ  
rednet69 (georgia m.) said...

Καλημέρα.

Ως γνωστόν,οι γάτες έχουν πολλές ζωές και ψυχές,οπότε ο zzzzzzz πρέπει να περιμένει πολύ.
Δεν ήξερα ότι χορεύουν στις κηδείες.

Σαβ Δεκ 09, 09:38:30 πμ  
lifer said...

Αν δε σας κάνει κόπο περνάτε και από το site μου (όχι blog) www.guest-book.gr, είναι πλέον έτοιμο. Μπορεί να βρείτε ενδιαφέροντα κάποια από αυτά που γράφονται εκεί και να σχολιάσετε αντίστοιχα.

Σαβ Δεκ 09, 10:53:42 πμ  
EnPlw said...

@mickey
τα καλυτερα ενισχυτικα κατασκευαζονται απο την krell του dan d'agostino, με (γραπτη)εγγυηση σωστης λειτουργιας εφ'ορου ζωης, διχως απαγορευτικο κοστος. η προσεγγιση σου (οσο και αυτη του κ.Δημου) στο θεμα Hi-end ηταν απολυτως υγιης, αλλα με λαθος παραδειγμα :)

Σαβ Δεκ 09, 10:58:37 πμ  
mickey said...

@enplw

Κι εγώ τον καλύτερο ήχο από Krell τον έχω ακούσει (σειρά FPB με CAST), αλλά δεν ήταν και ό,τι ...φτηνότερο. Πάντως κάποια εποχή ήμουν έτοιμος να βάλω βαθιά το χέρι στην τσέπη, καθώς είχα ενθουσιασεί με τα μηχανάκια του Dan (ευτυχώς μου πέρασε).

Μάλιστα σε μια έκθεση Hi-End, την τελευταία μέρα και αφού είχε φύγει ο πολύς κόσμος, είχα βάλει κάτι δικά μου CD κι είχαμε κάτσει όλοι οι "ενδιαφερόμενοι" στη (σχετικά μεγάλη) αίθουσα και ..χαζεύαμε (συγγνώμη, κάναμε "ομαδική" κριτική ακρόαση ήθελα να πω :)))

Από τότε, ο τύπος που τα έχει (μαζί με τα ηχεία της ATC) με γνωρίζει προσωπικά. Σε μια επόμενη έκθεση ακούγονταν εξίσου εκπληκτικά, παρά το μικρό και άβολο δωμάτιο (με "μικρότερα" ενισχυτικά και ηχεία). Του έδωσα ξανά τα συγχαρητήριά μου για το "στήσιμο" που είχε κάνει κι εκείνος με σεμνότητα μου αποκρίθηκε πως "τα μηχανήματα είναι καλά"...

Ευγενέστατος και γνώστης. Καμία σχέση με άλλους που συνάντησα εκεί - μάλιστα, ένας αχαρακτήριστος (και μάλλον άσχετος) με καθύβρισε επειδή απλά και μόνο τον ρώτησα γιατί δε θέλει να βάλω αντιγραμμένο CD!!!

Δυστυχώς, αν και το κόστος τους δεν είναι στρατοσφαιρικό, παραμένουν απαγορευτικά για το μέσο πορτοφόλι :(

Και φυσικά, δουλεύοντας σε τάξη Α, φουσκώνουν έντονα τον λογαριασμό της ΔΕΗ. Άλλωστε, αν δεν απατώμαι, ο ίδιος ο D' Agostino έχει πει:

Αν δεν ...καίει, δεν παίζει ;)

Σαβ Δεκ 09, 11:17:59 πμ  
Giwrgos said...

Μια πληροφορία από άλλον έναν gadgetakia της παρέας...

Πιστεύω πως ακόμη καλύτερο από το HTC TyTN είναι το HP iPAQ rw6815 σε πάρα πολλά επίπεδα. Επειδή πρόκειται να αγοράσω πρόσφατα mobile-PDA, νομίζω ότι είναι best buy μηνάνημα.

Υ.Γ. Την οθόνη του Qtec 9000 δεν την έχει κανένα phone-pda! Είναι απλώς απίστευτη...

Σαβ Δεκ 09, 12:03:39 μμ  
Giwrgos said...

Μια πληροφορία από άλλον έναν gadgetakia της παρέας...

Πιστεύω πως ακόμη καλύτερο από το HTC TyTN είναι το HP iPAQ rw6815 σε πάρα πολλά επίπεδα. Επειδή πρόκειται να αγοράσω πρόσφατα mobile-PDA, νομίζω ότι είναι best buy μηνάνημα.

Υ.Γ. Την οθόνη του Qtec 9000 δεν την έχει κανένα phone-pda! Είναι απλώς απίστευτη...

Σαβ Δεκ 09, 12:05:17 μμ  
mickey said...

120 σχόλια - το ελάχιστο SPL peak σε decibels για κάθε χαϊεντά που σέβεται τον εαυτό του ;)

Ποιος θα μου κάνει δώρο ένα ζευγαράκι Krell Master Reference ή Halcro dm88;

Δέχομαι και ...μεταχειρισμένους :))

Σαβ Δεκ 09, 12:31:24 μμ  
xenia said...

Καλησπέρα!

Εγώ πάλι έχω ένα κινητό (νοκια, αν δεν κάνω λάθος!) εδώ και 5 χρόνια και -όπως έλεγα τις προάλλες- θα το αλλάξω μόνο για Εκείνο που θα φτιάχνει καφέ...

Αλήθεια, jimzzzz, στην χώρα σου χορεύουν στις κηδείες;; A! Εδώ χορεύουν μόνο στα βαφτίσια! Στο τέλος του μυστηρίου, διαλέγουμε ένα αγαπημένο μας τραγούδι (ό,τι αρέσει στην πλειοψηφία και ό,τι είδος) και χορεύουμε και τραγουδάμε γύρω από την κολυμπήθρα. Χορεύει και ο παπάς!

Καλό σ/κ everyone!
Ξένια.

Σαβ Δεκ 09, 12:44:39 μμ  
somebody said...

mickey said: "Ευγενέστατος και γνώστης. Καμία σχέση με άλλους που συνάντησα εκεί - μάλιστα, ένας αχαρακτήριστος (και μάλλον άσχετος) με καθύβρισε επειδή απλά και μόνο τον ρώτησα γιατί δε θέλει να βάλω αντιγραμμένο CD!!!"

Μην σε εκπλήσσει.
2 τινά μπορεί να συμβαίνουν.
Το ένα είναι ότι δεν δείχνει εμπιστοσύνη στο αν το δισκάκι που του πρότεινες είναι σωστά γραμμένο (κυρίως σωστά ριπαρισμένο) και το άλλο,
Ξέρει καλύτερα από τις προδιαγραφές πως το μηχανάκι που πάει να πουλήσει δεν διορθώνει το jitter που αναπόφευκτα υπάρχει στα αντίγραφα και θα ακουστεί πιό 'σκληρό' από αυτό το cd player.

Αυτά για την περίπτωση που ξέρει.
Αν δεν ξέρει, τότε απλά δεν αξίζει να ασχολείσαι..

Σαβ Δεκ 09, 12:48:50 μμ  
Zoros said...

@nikos dimou
"Εγώ έχω το HTC (τέως Qtek) S200 (είχα και το 900) αλλά τελικά σε θέματα wi-fi και Internet υστερούν."

Για το S200 έχεις δίκιο, αλλά καμία σχέση με το TyTN!
Η πιο μεγάλη διαφορά είναι ο 400αρης Samsung επεξεργαστής του TyTN, που επιδρά σε όλες τις λειτουργίες του PDA (Wireless features, performance, phone κλπ). Επίσης έχει 3.5G, πολύ βελτιωμένο firmware σε σχέση με τα πρώτα WM5 Qtek και φυσικά hardware keyboard.
Τέλος δεν πρέπει να ξεχνάμε το μεγαλύτερο πλεονέκτημα των Windows Mobile, τις πάρα πολλές εφαρμογές για κάθε κατηγορία λογισμικού (από Excel, μέχρι emulators για κονσόλες και GPS routing).

ΥΓ: Κατασκοπικό μυστικό: η Nokia εσωτερικά τεστάρει συσκευές της με Windows Mobile για να είναι έτοιμη ΑΝ (κατά τη γνώμη μου ΟΤΑΝ...) έρθει το πλήρωμα του χρόνου για τη πλατφόρμα Symbian.

Σαβ Δεκ 09, 01:03:27 μμ  
Zoros said...

@giwrgos
"Πιστεύω πως ακόμη καλύτερο από το HTC TyTN είναι το HP iPAQ rw6815 σε πάρα πολλά επίπεδα. Επειδή πρόκειται να αγοράσω πρόσφατα mobile-PDA, νομίζω ότι είναι best buy μηνάνημα."

Βλέποντας τα specs (δεν το έχω δει από κοντά) θα έλεγα ότι είναι αρκετά ενδιαφέρον, αλλά υστερεί έναντι του TyTN στα εξής:
1. Δεν είναι 3G
2. Δεν έχει hardware keyboard
3. Δεν έχει Samsung επεξεργαστή, αλλά Intel (λόγω της δουλειάς μου τεστάρω πολλά PDAs και όσα Phone Edition έρχονται με τους νέους Intel -Qtek 9000, Qtek 2020i, BenQ- έχουν κομπιάσματα και καθυστερήσεις).

Σαβ Δεκ 09, 01:11:32 μμ  
mickey said...

@somebody

Απλά δεν ...ξέρει. Σύγκρινα τα αντίγραφα bit προς bit, ακόμα και με διαφορετικά CD players και τα άκουγα σε διάφορες συσκευές. Ξενύχτια ολόκληρα για να επιβεβαιώσω πως κάθε μου αντίγραφο ήταν ακριβές και χωρίς ατέλειες.

Αν το μηχανάκι του δεν διορθώνει jitter και άλλες ατέλειες, ας μην πλασάρει φύκια για μεταξωτές κορδέλες (Hi-End). Πάντως άκουσα το σύστημά του με ένα original CD (πριν το ατυχές συμβάν) και ήταν ...μετριότατο (και δεν του το είπα - φαντάσου να το έκανα κιόλας).

Αλλά σε κάθε περίπτωση, δεν έχει κανένα δικαίωμα να μου πει "α γαμήσου ρε μαλάκα" χωρίς κανένα λόγο και αιτία, μπροστά στον κόσμο. Κάλεσα τον υπεύθυνο της έκθεσης, αλλά απλώς προσπάθησαν να το "κουκουλώσουν" και κάποιος γνωστός μου από τον χώρο του Hi-End car audio έσπευσε να με κεράσει ένα ποτάκι μαζί με την κοπέλα μου στο lobby για να ...ξεχαστεί το ζήτημα.

Σκεφτόμουν τότε πολύ σοβαρά να του κάνω μήνυση (είχα και μάρτυρες την κοπέλα μου, καθώς και άλλους επισκέπτες - και ο ευγενικός κύριος με τους Krell από το παραδίπλα δωμάτιο έλεγε πως δε μπορούσε να πιστέψει πως με έβρισαν).

Τέλος πάντων, αποφάσισα πως όντως δεν αξίζει να ασχολούμαι με τέτοια υποκείμενα και δεν έδωσα συνέχεια - και φυσικά δεν ξαναπήγα σε τέτοιες εκθέσεις. Άλλωστε, ακόμα και το αμάξι μου ακουγόταν καλύτερα από τα περισσότερα (και πανάκριβα) συστήματα εκεί μέσα κι αν θέλω να κάνω συγκριτικές ακροάσεις υπάρχουν και άλλες λύσεις.

Υ.Γ. 1: Το High-End τους μάρανε. Ας μάθουν πρώτα ...τρόπους!

Υ.Γ. 2: Κάποτε πρέπει να ανεβάσω post για το παραμύθι που μας πουλάνε με τα οπτικά μέσα αποθήκευσης (εν όψει και Blu-Ray). Κατάλοιπα μιας άλλης νοοτροπίας που θέλει το μέσο να είναι και το μήνυμα και αντιστρατεύονται ένα βασικό γνώρισμα των ψηφιακών συστημάτων: Το αναλλοίωτο της αντιγραφής και αναπαραγωγής του bit stream. Γι' αυτό έχουμε CD transport που κοστίζουν όσο ένα καλό αυτοκίνητο!

(Να 'ναι καλά οι ...δεινόσαυροι RIAA και MPAA που βγάζουν τα άντερά τους από τα "φυσικά" μέσα και τα "παραδοσιακά" κανάλια διανομής - το Internet θα τους ...εξαφανίσει)

Σαβ Δεκ 09, 01:37:05 μμ  
paragrafos said...

Antonios Liolios said...
Μόλις διάβασα την συνέντευξη του ΝΔ για την μουσική και δεν αντέχω θα το πώ:

Ο άνθρωπος είναι από τους λίγους εναπομείναντες ευγενείς πανεπιστήμονες

Ευχαριστώ τον Θεό που τον γνώρισα και που μας τιμάει με το blog του

Σαβ Δεκ 09, 02:26:41 πμ
--------------------

Την αγάπη μου φίλε Αντώνη!

Πολλά φιλιά!

Α.

Σαβ Δεκ 09, 01:55:05 μμ  
somebody said...

mickey: "Κάποτε πρέπει να ανεβάσω post για το παραμύθι που μας πουλάνε με τα οπτικά μέσα αποθήκευσης (εν όψει και Blu-Ray)."

Φίλε Μιχάλη:
Το ότι θέλουν ένα καλό αυτ/το δεν θα τους το πληρώσουμε εμείς.
Φαντάζεσαι έτσι και βγει το bray ή το sacd τι παραμύθι έχει να πέσει;
Αν χρειάζεσαι 10.000€ για να "διορθώσεις" ένα ταπεινό cd πόσα θα θέλεις τάχα μου για το bray?... :)
Κατά το γνωστό: Εγώ πουλώ, τώρα αν εσύ αγοράζεις, το πρόβλημα δεν το χω εγώ αλλά εσύ..

Νομίζω πως για μία τίμια συσκευή cd player αρκεί ένα απλό cd-rom των 10€, ένα τσιπάκι, λίγη μνήμη για τo jitter, rip software 'καρφωμένο', και τα χρήματα που περισεύουν από το 'μαρκετίστικο' θέμα του transport να πάνε στο αναλογικό του τμήμα.
Τότε θα είχαμε ΤΟ player.

Περιμένω το ποστ που υποσχέθηκες! Εχω να πω πολλά :)

Σαβ Δεκ 09, 02:37:45 μμ  
Ναυαγός said...

πάντα σκεπτικιστής said...
"Ότι και να πείτε, τα καλύτερα τηλέφωνα του κόσμου είναι το ΝΟΚΙΑ. Το δικό μου πλύθηκε στο πλυντήριο στους 40 βαθμούς Κελ΄σιου μεαπορρυπαντικό και μαλακτικό παρακαλώ και επιβίωσε! Με 35 μολις € είναι όπως πρίν και επιπλέον δε χάθηκαν τα ονόματα με τα τηλέφωνα και λιοπά στοιχεία.Ακόμα και η κάμερα εξακολουθεί να δουλεύει!
Ποιά εταιρία μπορεί να ισχυριστεί τo ίδιο για τα κινητά της;"

29 κατασκευαστές πλυντηρίου συνιστούν NOKIA

Μπορεί κάποιος να μου πει πως να μην ξεχνάω τα flash memories σε pc's που δεν είναι δικά μου?

Σαβ Δεκ 09, 03:08:22 μμ  
Reactor69 said...

Boyz with toyz!!!

Ναυαγέ πότε θα έρθεις σπίτι μου για data sharing και καφεδάκι; Αντε και μου έλειπε ένα flashάκι!!! :)))

Για τους αχαΐρευτους χαϊεντάδες...
120.000 euros για ένα ηχοσύστημα;;;
Are you freaking crazy?!?!?!

Μήπως κάτι σαν κι αυτό που είναι και one man's pleasure και έχει και τον κατάλληλο εξοπλισμό για... μουσικοδήγηση, σας έρθει φτηνότερα;

;)))

Σαβ Δεκ 09, 04:08:29 μμ  
username said...

Νοκια και πάλι νόκια. Πιάνει παντού. Άμα θες φωτογραφίες πάρε μια μηχανή. Άμα θες τηλέφωνο πάρε νόκια.

Σαβ Δεκ 09, 04:09:38 μμ  
Zoros said...

@username
"Νοκια και πάλι νόκια. Πιάνει παντού. Άμα θες φωτογραφίες πάρε μια μηχανή. Άμα θες τηλέφωνο πάρε νόκια."

Όπως παλιότερα στα PC λέγαμε IBM και πάλι ΙΒΜ (ή Amstrad, Compaq κλπ)...
Η αλλαγή που έγινε στα PC γίνεται πλέον και στα κινητά: δεν θα μετράει ο κατασκευαστής, αλλά το λειτουργικό (κυρίως) και τα hardware parts. Έτσι θα μπουν γερά στο παιχνίδι και οι Ταϊβανοί κατασκευαστές προς όφελος όλων μας.

Σαβ Δεκ 09, 04:53:06 μμ  
EnPlw said...

@mickey said

...Ποιος θα μου κάνει δώρο... (I wish i could my friend :))

...Υ.Γ. 2: Κάποτε πρέπει να ανεβάσω post... (καν'το οσο πιο γρηγορα μπορεις μπας και ξεστραβωθουμε λιγακι. νομιζω οτι πολλοι σαν κι εμενα πλεουν σε πελαγη αγνοιας γεματα καρχαριες)

ζητω συγνωμη απο την ομηγυρη, για το "chatting"

Σαβ Δεκ 09, 06:52:39 μμ  
lifer said...

Γκουχ , γκουχ , δεν άντεξα να μη μπω στη συζήτηση με τα gadgets, τα κινητά και τα hi-end συτήματα. Καταρχήν ενώ παλιότερα άλλαζα κινητά πιο συχνά από σώβρακα (συγγώμη για την παρομοίωση) κυρίως λόγω έλειψης σταθερής γραμμής τώρα έχω ένα, εδώ και χρόνια το ΤΟΤΕ γαμάτο R380s της ΤΟΤΕ Ericsson. Οι δυνατότητες πολλές, είχε , όπως αποδείχτηκε εκ των υστέρων όμως ένα βασικό μειονέκτημα : έλλειψη firewall κι αυτό φάνηκε αργότερα όταν έφαγα τα viruses. Ευτυχώς δεν κράταγα σημαντικά αρχεία. Εκεί που κράταγα αρχεία και το είχα κάνει και customized ήταν ένα palm της τότε Psion, δώρο ενός φίλου, το οποίο έπεσε κάτω έκανε reset και έχασα τα πάντα!!! Για το ότι δεν είχα πάρει back-up φταίει ένα άλλο φρούτο.Testpap, μην τους καρφώνουμε όλους στο net. Κινητό δεν αγοράζω καινούριο γιατί ούτως η άλλως ελάχιστα το χρησιμοποιώ. Username, τα κινητά είναι πρωτίστως θέμα δκτύου. Mickey mouse κι εγώ πάω τα hi-end συστήματα αλλά κανένας δεν σκέφτεται πλέον ΤΙ θα ακούμε σε αυτά. Είναι σα να οδηγείς Ferrari στους ελληνικούς δρόμους.
Κ2825 , τα μπατσόνια θα μας ... μια μάντρα...Αμα λάχει τα εργαλεία τα "γκαζώνουμε" όπου και όποτε θέλουμε και άμα πέσει πρόστιμο πάμε κυριλέ μέχρι το μπατσοstation και το πληρώνουμε.

Σαβ Δεκ 09, 07:40:30 μμ  
Giwrgos said...

@zoros

Έχετε δίκιο σε αυτές τις παρατηρήσεις αν και δεν ήξερα το πρόβλημα με τους επεξεργαστές. Το 3G προσωπικά δε με αφορά γιατί δε με συγκινεί, ακόμη, η ποιότητά του στην Ελλάδα. Όσο για το πληκτρολόγιο πραγματικά δε μου αρέσει να το βλέπω μονίμως καρφωμένο πάνω στο "κόσμημά" μου. Από τεχνικά χαρακτηριστικά πάντως είναι σχετικά ανώτερο και ο επεξεργαστής, αν "ξεχάσουμε" τα κολλήματα, είναι ταχύτερος.

Σαβ Δεκ 09, 08:12:26 μμ  
mickey said...

Enplw said:

"Νομίζω πως για μία τίμια συσκευή cd player αρκεί ένα απλό cd-rom των 10€, ένα τσιπάκι, λίγη μνήμη για τo jitter, rip software 'καρφωμένο', και τα χρήματα που περισεύουν από το 'μαρκετίστικο' θέμα του transport να πάνε στο αναλογικό του τμήμα.
Τότε θα είχαμε ΤΟ player."


Συμφωνώ και επαυξάνω. Ακόμα καλύτερα, θα μπορούσαμε να ριπάρουμε τα CDs άπαξ, να τα αποθηκεύσουμε σε ένα δίσκο (ή flash memory) με lossless συμπίεση (π.χ. FLAC, APE) και να μην εξαρτώμαστε ΚΑΘΟΛΟΥ από μηχανικά μέρη, κραδασμούς, laser και ταχύτητες περιστροφής. Ούτε να αλλάζουμε σύστημα αν αλλάξουμε format - ποιος θα αγοράσει σήμερα το πανάκριβο, αλλά "obsolete" CD transport της Mark Levinson;

Ένα bitstream με τον σωστό χρονισμό θα τροφοδοτούσε το DAC (στο οποίο θα έπρεπε να πέσουν όλα τα λεφτά) και that's all!

Ακόμα και το τμήμα της "ενίσχυσης" θα μπορούσε να είναι αμιγώς ψηφιακό και το αναλλοίωτο (σε σχέση με το αρχικό) ενισχυμένο σήμα θα μπορούσε να οδηγεί απευθείας τα ηχεία. Κάποιοι πήγαν να το δοκιμάσουν και έριξαν τις πρώτες υλοποιήσεις με πολύ θετικές κριτικές (ο ίδιος είχα ακούσει παλιά τον TACT Millennium και τον Sharp και παρότι δε μου έπεσε το σαγόνι ήταν πολύ καλοί - δυστυχώς δεν τους άκουσα με κορυφαία ηχεία).

Έτσι θα μπορούσαμε σε βάθος χρόνου να είχαμε Hi-End προσιτό για τον λαό (εκτός από τα ηχεία), αλλά οι τύποι την είδαν "αλλιώς" και ακολούθησαν "αναλογική" μαρκετινίστικη πολιτική στα προϊόντα τους - τα οποία μυστηριωδώς σταμάτησαν να εξελίσσονται!

Προσωπικά το έχω τραβήξει ακόμα πιο μακριά το θέμα και ανάλογα projects με απασχολούν εδώ και πάνω από πέντε χρόνια, αφού έχω καταταλαιπωρηθεί με τον "αναλογικό" κόσμο και τις ...φαντασιώσεις κάποιων. Δυστυχώς, δε διαθέτω ακόμα το προσωπικό μου ...γκαράζ για να κάνω τα σχέδιά μου πραγματικότητα - ως γνωστόν η πλέον απαραίτητη προϋπόθεση για να υλοποιηθεί μια φρέσκια τεχνολογική ιδέα (και δη ψηφιακή) είναι ένα ...γκαράζ :))

. . .

Reactor69, μη παίζεις με τον πόνο μας - κοίτα τι πήγε και βρήκε ο άτιμος!

BTW, αν 120.000 σου φαίνονται πολλά για ένα ηχοσύστημα, σε πληροφορώ πως οι Wavac SH-833 (του "γκουρού των λυχνιών" Yuzuru Ito) κοστίζουν ΜΟΛΙΣ 350.000 δολάρια το ..ζεύγος - κοψοχρονιά!!!

(περιέργως, στο παραπάνω άρθρο του Stereophile, ο "πολύς" John Atkinson τους έθαψε - και πολύ καλά έκανε :)))

Αν και για μένα μεγαλύτερη αξία έχει το ...software. Ελάχιστες είναι οι ηχογραφήσεις που μπορούν να αξιοποιηθούν πλήρως από τέτοια "θηρία". Πάντως στο αμάξι μου ακούω τα πάντα σε εξαιρετική ποιότητα.

BTW μόλις επέστρεψα και από "μουσικοχορευτοδήγηση" με μια ενθουσιώδη φίλη μου (θυμηθήκαμε τα παιδικά μας πάρτι και χόρευα μαζί της και το αμάξι με τα πετάλια και το τιμόνι - άντε να το κάνεις αυτό με τα ...λαμπατέρ του Ίτο ;))

Σαβ Δεκ 09, 08:32:13 μμ  
mickey said...

Διόρθωση στο προηγούμενο σχόλιο:

Τα περί "ιδανικού CD player" τα έγραψε ο somebody και όχι ο enplw (ο οποίος επίσης μου απευθύνθηκε).

Υποθέτω πως αν ανεβάσω σχετικό ποστ, θα έχουμε ζωηρή συμμετοχη ;)

Σαβ Δεκ 09, 08:39:16 μμ  
quantumcorall said...

Οι καπιταλιστές είναι τόσο βλάκες που το πιστεύουν και το ζουν χαρούμενοι ότι με τη διάδοση της φήμης και μόνο γίνονται η ζωή και η ανάπτυξη. Πώς να πάρεις το δεκανίκι της ανοησίας από τον συναισθηματικά ανάπηρο.

Σαβ Δεκ 09, 10:24:28 μμ  
Dimitris said...

Έχοντας κι' εγώ πάρει ΟΛΑ τα SE που υπήρξαν, συμφωνώ μαζί σας. Το P990 είναι στο γραφείο μου και το κοιτάζω 2 μήνες τώρα, μόνο 15 μέρες το άντεξα, και χρησιμοποιώ K800i. Νομίζω οτι απλώς η σειρά P δεν είναι πιά αρκετή. Θα το βάλω στο SE μουσείο μου με τον μπαμπά και τον παππού του...
Όσο για AAC, ποτέ! Χρησιμοποιώ iTunes, σιχαίνομαι τα λευκά προιόντα, και προτιμώ την ευχρησία των(υψηλού BitRate) MP3.

Κυρ Δεκ 10, 12:06:34 μμ  
account said...

κ. Νίκο, και συγγράφοντες.
Συγγνώμη για το άσχετο, αλλά θα σκάσω.
Πώς σας φαίνεται που δεν στολίζουν πια χριστουγεννιάτικα για να μην προσβάλλουν τους αλλοθρήσκους; Θα το συζητήσουμε;

Τρι Δεκ 12, 09:34:02 πμ  

Ανακοίνωση Σχολίου

<< Home